*impossible is nothing*

utorak, 20.12.2005.

još 2 dana...!!!

kao što piše in d naslov: još dva dana...!!! pa hajlajf!!!
i da ...ak mi zaključi dva iz povjesti prolazim s ni više ni manje nego sa 3,5!!!
nemrem vjerovat!

al uglavnom danas sam bila s anjom na kavi u baredu 2 sata,jer smo imali školu dvajst do četri,
i tak...
pisali smo njemački-show!
haslerica luda(profesorica) mi je većinu rekla a i svi smo se međusobno konzultirali... i tak

neću o školi,neg neznam di ćemo za novu?!?!?!?!
mogli bi u anconu jer tam vjerovatno ima mjesta a i brijem da nije skupo,100%
al neznam...sam znam da mi se neće skrpati debili 'bob dogančić,luka marley,edi fors'...!!
Al bitno d aza božić niko nejde u provod osim mene,ane i nike!
Ana oće u tzv.Suvag zbog općepoznatog razloga,al nema šanse!!!

...a danas i općenito(neću imenovat ni u detalje) mi ide na živce kad si neke jadnice zabriju da su neznam ni ja kaj,i kad se vesele ponižavajućim stvarima i sve su tako reći USPLAHIRENE radi debila i ispadaju još jadnije neg kaj jesu i dotiču dno dna...

...užas...jedva čekam praznike...!!!!!!!!
baj!!!!!!!!!

...To što radiš mi ti
baš to sam radila ja,
mnogima pre tebe
ljubavi sam dužna ostala!
I svaki moj bol
baš ti ćeš platiti,znaj
Ima neko gore
ko o tome piše IZVEŠTAJ...
Jovana Tipšin-Izveštaj



- 23:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>