*impossible is nothing*

nedjelja, 18.12.2005.

ukratko

prvo slikica:
Nataša Bekvalac

u petak smo bili u tronu...išla sam malo cugat s pepijem i vekijem ispod mosta...
i tak...i onda smo ja i pepi se vratili in d tron;pepi je bio šou ko i uvjek...!
bili smo svi + pepi i veki. i edi je bio,al neznam otkad to mi zajedno idemo van s njima...al nema veze;no passera
onda je spahija spavala kod mene ko i svaki petak;bile smo budne do šest,ja joj isfurala večericu,ak se to može tak nazvat uopće(žemljice kamene,crni kruh(moš glavu s njim razbit kolko je 'mekan' i pate(riblja utoba...)prestrašno...!
i tak si je spaha moja napravila blogić jučer...
onda smo išle ujutro na šank u tron,of kors,pa sam išla kasnije s anom na kaficu u tron opet,pa u TRULIJANDERSKI SOKOL,ili kakon smo ga ja i spajićka stručnije nazvale SUVAG-dođite,pogledajte 'ljude' oko sebe i bit će jasno otkud taj naziv...
---trebe u dopičnjacima(doslovno),topićima da im bradavice pokriju(i onak nemaju kaj drugo pokrit) i čizmicama...PRESTAŠNO...seljančura do seljančure...a ni dečki nisu niš previše bolji...

...uglavnom,bilo je i dobro i trulo;DOBRO-jer smo komentirali i pljuvali po ekipi i zajebavali se,
TRULO-zbog ekipe,atmosfere,a i ja sam fakat luda za stranom muzikom pogotovo technom...
osim naravno BORA-BORE(najjača pjesma) i sl.(La tortura i te kaj vuku na narodnjake,ali i We be burnin' od Sean Paula...ostalo što bi franka rekla-KETESTROFY...!)

Od poznatih su bili Tonči,G(DŽI),Gujda,Zveki i ekipa,onda Anin ***** i brat mu,onaj Aleksić iz škole,Barok style(Matić iz škole kaj mu stara radi u Baroku)...i tak

...i evo mene sad doma u krevetu,u svojoj sobici,pišem ovo i pijem mineralnu jer sam tolko žedna(nisam niš pila) od onog'suvaga'...!

baj baj čujemo se i vidimo manjana...



- 02:01 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>