*impossible is nothing*

srijeda, 14.12.2005.

sve po starom...većinom

evo...
danas recimo sam zaspala za školu,ja spavam i čujem zvoni mi mobitel al ne budilica,neg 'Svetinja'-škoro,i javim se ono anja već na stanici ,sedam i dvajst;ja brže bolje se obukla,oprala zube,nisam se stugla ni našminkat i dođem na stanicu a anja još tamo,nije došo tramvaj.i spahija bil s njom čekala da vidi suđu. i tak pošto nije bilo šestice,uđemo u osmicu i vidimo da na sljedećoj stanici ulazi ista žena koja je jučer imala ono nekaj prek usta jer valjda ima neakvu zaraznu bolest,a sad kad je ulazila nije imala to,i ja i anja izašle.pa smo čekale šesticu...i dočekale i zakasnile u školu kojih 2-3 minute na njemački i zapisala nas je(iako joj je mišel rako da ćemo doć)...
al nema veze
trebali smo pisat test al ga nismo pisali
onda smo pisali test iz hrv.gramatiku;to sam sve znala.
onda sam se javila eng tek tolko da se rješim,nisam učila.jer ionak znam eng,i javim se ja tako...i pita ona mene da joj prepričam sve lekcije iz knjige,nisam to znala ostalo jesam i htjela mi je dat 3,3 il da odg u petak ak oću za više.tak da odg u petak...

uglavnom,onda smo ja i anja išle na kavu u zrinski i opet srele tamaru i njenu frendicu od jučer(amanda,mislim) i sjele smo se s njima i tak...
i tamara mi je rekla da kako je istina za ono s njom i lukom u italiji(neću sad u detalje...)
iako ja još nemrem vjerovat pogotovo zbog hamdije(luke).
a i rekla je da se vidi da njie prije nje po učinjenom...(u šiframa)

uglavnom...danas je koncert crvene jabuke i severine na koji sam odma htjela ić,pa je tamara rekla da bi i ona išla.
i tak...sam došla doma oko 4 i nekaj a dosad nisam knjigu otvorila a sutra me pita hrv,org i etiku trulijandersku,iako to ne moram učit,al ionak nejde niko od mojih(spahija je trebala ić)pa neću ić ,moram poslat tamari poruku
al nadajmo se da ćemo ja i spaha ić na parni valjak u utorak...
a u ovaj sad petak je sinan sakić u bestu,al od njega znam samo 'Trezan' tak da nebum otišel...

evo sad sam odgledala sve serije,po običaju-ode simpsona do dadilje i sad slušam viki(da li si dobro spavao,upravo) i idem učit...bože mi oprosti mene i mog učenja nedojebanog...

e,a onda idem gledat ljubav u zaleđu i zabranjenu ljubav...

i sam da sutra opet ne zaspem...iam do sad oko 10,11 neopravdanih s tim da mi je stara isto tolko opravdala...dobro,anja ima još nešto više

i tak,pa se vidimo i čujemo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
baj baj


- 18:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>