*impossible is nothing*

utorak, 13.12.2005.

strašno...

evo...
danas sam se opet digla 'na jedvite jade'...i pito me računalstvo debil i dobila sam 2...
onda smo pisali test iz talijanskog,mislila sam da sam dobro napisala,al onda ga je kuja uzela i neš komentirala...kaj ja znam...ne želim ni pričat o tome
onda je ispravio testove iz povjesti...i ,iako nije bili za dva najmanje,dobila sam jedan...!!!!!!!!!!
j... mu b... m...
i idem se ja do njega žalit da mi da dva,a ono...frajeru(profesoru)tak smrdi iz usta da je to nevjerovatno!fuj!
ali! reko mi je da će mi najverovatnije zaključit dva!daj bože!
i poslje škole smo anja i ja otišle na kavu u 22 000 milje (marko iz d razreda nam je posudio 20kn jer smo potrošile pare;tog na folci nema...) i srele tam tamaru i neku njenu frendicu iz 4. razreda i tak pričale...

i dođem doma,nazovem spahiju,u sub ide s anom u sokol truli zbog ovog njenog,ana-podrazumjeva se,nika bi u mambo zbog njenog,tako reći 'dragog',jer ga nije vidla mj.dana,i tak...jebeno.divno ja sam naprosto luda za tim trulijanderskim sokolom;al dobro je kaj su rekle da neće ić više nakon ovog puta...nadajmo se...

a ja cjeli dan jebem radoznale,gledam serije,povlačim se po kući,sad moram učit,al NEMREM!!!!!!nisam se od vikenda pošteno naspavala...još moram na instrukcije preksutra,,,joooj meni!

uglavnom sad ću ić učit...

al neda mi se još,pa evo malo neke gluposti:

ime: svetlana aleksić
nadimak: seka
datum rođenja: 23.04.1981.
visina: 168 cm
horoskopski znak: bik
najbolje pjesme(po mom mišljenju):
1.dođi i uzmi me
2.gde sam ti ja
3.za ljubav mobilna
4.svi tvoji milioni
5.iskoristi moje mane
6.kad čujem korak tvoj
7.sviđa mi se tvoja devojka
8.početak kraja
9.da sam muško
10.ko da sutra ne postoji

...
koncert je bio održan 11.11.2005. u bestu u zgb
p.s.bilo je EKSTRA!...predobro je bilo...!


baj baj

- 20:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>