*impossible is nothing*

ponedjeljak, 12.12.2005.

ni na nebu i na zemlji

helou!
eFo se ja vratila iz škole,ja i anja markale prvi sat i išle na kavu u baredo jer smo bile neispavane i crknute od vikenda.
...i tako mi uletimo na drugi sat,a ono ekipa iz razreda se već stala za slikanje.mi brže-bolje se zgurale gore negdje kod kiaye i ines;ja-bez crne olovke,sjajila,a faca ko da sam se iz groba digla.
...ne želim se ni vidjet kad dođu slike...
uglavnom,onda smo pisale test šugavi iz lektire koju naravno,ko ni prethodne,nisam pročitala...
al imala sam fala k..... papire s interneta,pa sam nekeko napisala.
onda drugi sat test iz pov. premjestio me kod anamarije ptičak,pa sam uspjela prepisat...još ću vidjet kak će bit...
i tak...zadnji sat smo išli na tjelesni(vježbale 2.put ove godine!)
odradile smo kolut i trčanje i zaključila nam je 3!!!!!!!!!!!!
inače,trebale smo imat jedan il neocjenjene zato što nikad ne vježbamo i ne dolazimo,neg odemo u Anconu.
tako smo i danas poslje tzk otišle u anconu...i tak
taancona je hajlajf!dođeš,slušaš narodnjake(pojačane do daske 24/7)
...i boli te ona stvar...

i tako saad sjedim u sobi,pušim(york,al je u redu) i slušam seku aleksić('iskoristi moje mane')
i idem gledatt 'Ljubav u zaleđu'-obožavam tu seriju,pogotovo ogija
;preDOBAR je!. mislim i marko je jebozovan,al ogi...

uglavnom ,posljeserija(uključujući i 'zabranjenu ljubav',borna...)
idem na moju veliku žalost učit...

pa se vidimo...danas nejdem van

...biću sama ovog vikenda
podseti me da sam živa!
seka aleksić

baj baj

- 18:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>