*impossible is nothing*

nedjelja, 11.12.2005.

mrtav ladan

dobro jutro!
iako je tri popdne,al to je u redu
u kratko(već sam napisala cjeli post,al sam neš sjebala i izbriso se!popizdit ću!!!!)
jučer smo bili ujtro na kavi i rasparavljale,blaže rečeno o gotovini,uopće mi se neda prepričavat jer je bilo svašta,jebemo se u zdrav mozak međusobno o sl.

uglavnom navečer kao što rahok ranije, spavali smo kod anje jer je bila sama doma
bilo je super!!!!!!!!
cjelo smo se vrjeme trgali napušenom marku,zajebavali se....
ja i anja smo trebale ić u fontanu al na kraju nismo išle
kod anje smo bili ja(magarac na prvom mjestu),spahija,ana,nika,anja naravno,marko-brat joj,suhi i petrica

još bi ja,vrlo rada pisala,da mi se nije prvobitni zbriso,j... mu
al mi se stvarni neda i umorna sam i idem slušat janu i jovanu 2005(to sam jučer CELU noć slušala)
bo dečki bo bo

za danas;*čudo*

- 14:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>