*impossible is nothing*

subota, 10.12.2005.

tgif...highlife!

dobar večer!!!!!!!!!
napokon je petak!...hajlajf!...bila sam danas na četri kave;prije škole u daily newsu s anjom,pod matišom u zrinskom prek puta škole s anjom i monikom,pod vjeronaukom u vip caffeu s perićkom i majerkom............i napokon navečer u tron!!!!!!!!!!na kvartu
FOLKAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!nema je svijet...!
bili smo u tronu,zaje... se,slušali narodnajke,smijali se pepiju(digiju),
onda smo ja,spahija i ana otišle kod mene;spaha je ostala spavat,pa smo išl na chat,zvale smo se JORGAN I TEPSIJA!!!!!
bilo je jebeno,trgala sam se iz srca...
zajebavali smo neakvog negrutina,prcali smo se ti sata!
sad upravo spaha spava,meni dosadno pa pišem ovo
sad je pol šest ujutro,al me se dižemo sutra na kafu u 11...
anja je sutra sama doma,pa ćemo cugat kod nje,i onda idemo u fontanu!!pa ćemo opet bit kod nje..............i tak!
...jedva čekam praznikeeeeeee!sam da ispravim matišu!
.......jučer sam s mamom i dajanom išla vadit osobnu i putovnicu,i žena neki k... nije vjerovala i mama mi morala potvrđivat identitet kao na papir napisat i potpisat se...strašno!
...da,a na slici sam ispala srednja žalost,al bar sam izrast ofarbala prije slikanja,da ne izgledam na osobnoj 5 il kolko već god. ko da sam ispod šatora pobjegla...
trebala bi sad ić i šišat šiške na sredinu kod frizerke,jer kad si sama šišam uvijek sje...
...idem ja sad spavat da se sutra neak dignem za kavu ujutro...to je meni i spahiji običaj..više volimo sub ujutro neg navečer!!?
nas< dve ko muškarčine na šank u tron od dvanajst,jedanajst,pa do kad treba...i uživamo..!
jer subotom knjigu ne namjeravam otvorit!

..samo ću napisat jednu pjesmu kaj sam smislila neki dan kad sam bila EKSTRA živčana i u k...:
(na eng. of kors);


Tonight-I'm crying
Tonight-I'm going stronger
Tonight-I'm half alive but alive enough
to feel my deepest emotions which are destroying me...
...But there's one thing you need to know-
the only human being you can trust completely is yourself
Nobody else,never,ever,not even than.
It's like butterfly effect:you crash one,the others will fall
right away

...jel dobra?nerazumna,..al ima značenje,sam se trebaš uživit u nju...neka...
baš mi se sviđa...iako je moja

...'LIFE IS AS LONG AS IT IS SHORT...'


- 06:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>