ponedjeljak, 28.05.2007.

Hello...
evo mene sa novim postom ovaj put puno prije!
obećala sam da budem stavila par slikica pa se zato javljam...
nebudem puno pisala jer nema baš ništ novog...
pa...uživaje u gledanju slika....pozdrav....pusa svima...
a najveća pusa Ivoni,Tihani i Bojanu....kissmahyes


moj bebać Ivona & ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja & ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iva & Maja..kak imaju velike jezike..ko kravice..wink


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i šećer na kraju....Dobrić,ivona,maja i ja...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i to bi vam bilo sve...neda mi se više stavljat..budem neki drugi puta...

- 19:31 - komentari (62) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.