ponedjeljak, 29.05.2006.

"DRAGA KAJ IMAMO ZA VEČERU?!"-"kONDOME!!!"

Vjerojatno si mislite da sam pukla ko kokica,kad sam napisala takav naslov,ali ne brinite nisam!!
Baš sam malo švrljala po netu kad ugledah jedan intrigantan naslovčić i normalno,znatiželjna kakva sam po prirodi,hitro sam se bacila na čitanje tog članka.I uvjerila se kako je svijet pun luđaka!
E sad kak je išla priča.....neki ruski debil je stalno zvrcao murju i srao im i zajebavao ih!Vrijedni ruski murjaci nakon izvjesnog vremana otkrili su ko je taj idiot i pokupili ga u stanicu.

ALI TO NIJE SVE,AKO NAZOVETE(NASTAVITE ČITATI) ODMAH SAZNAT ĆETE KAKVI DROTOVI ZNAJU BITI KRETENI!!!!!

I dok su našeg glavnog glumca ispitivali,jednom je praznoglavom unificiranom prokariotu palo na pamet da bi ga mogao natjerati da pojede KONDOM!!!!I normalno ne bi murja bila murja da na kraju nisu uspjeli u svom naumu,i natjerali našeg hrabrog junaka da pojede kondom.

Image Hosted by ImageShack.us

ALI TO OPET NIJE SVE!!!!!!

A kad je naš žderač kondoma uljudno zamolio murjaka da mu da vode,ovaj mu je ni pet ni šest dofurao bocu pišaline!!!E a sad je li popio ili nije ću ostaviti vama da mozgate!!!

Ovo je bila slengovska verzija,a ukoliko želite pročitati formalni original,odite na T-Portal

E i još nekaj dragi moji blogeri!!!!!!!!!!!Ja sam gotova sa školom!!!!I prođoh s 4!!!
Moram se malčice pohvaliti!!

Pozdrav svima!!!!!!!!!mah

| 13:41 | Komentiraj (25) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © O svakom dreku po malo - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Moje ime je Nina.Sva moja pametovanja,idiotarije,ispadi i općenito sve zanimljivo kaj mi se događa će biti ovdje zabilježeno,tako da vam neće biti dosadno!!

A ako niste znali ja sam po horoskopu Ovan!!Pa čuvaj te se !!!!
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam vam ja na slici sa dvije frendice,Dada i Vanja!!!A ja sam vam ono nešto u polunarančastoj majci!
Image Hosted by ImageShack.us