četvrtak, 18.05.2006.

MALO VICEVA O JACQUESU ( iliti Žaku)!!!

*Sunča se Jacques na plaži......Dođe Greenpeace i vrati ga u more!!
*Jacques je privlačan jedino gravitaciji!
*Jacquesu su krafne tic-tac!
*Kad Jacques stane na vagu,vidi svoj broj mobitela!!
*Kad Jacques trči,CD-player preskače,ali na radiostanici!
*Jacques se može uslikati fotoaparatom jedino ako se odabere opcija panoramskog snimanja!
*Kad Jacques ode u zoološki vrt,slonovi mu bacaju kikiriki!
*Jacques je samo jedan,za drugog nema mjesta!
*Savršeno tijelo u prirodi je kugla.Jacques teži ka savršenstvu!
*Jacques je ostao neporažen u klackanju!
*Kad Jacques ide na ljetovanje on ne plaća boavišnu taksu,već građevinsku dozvolu.
*Kad se Jacques kupa u Čatežu,Sloveniju potopi veliki tsunami!
*Da si obuče remen Jacques je morao naučiti bacati bumerang!
*Jacques je jedina osoba koju možete naći preko GPS-a!!!!
*Kad Jacques stane na vagu vaga izbaci poruku: "to be continued..."
*Kad Jacques obuče žutu kabanicu i dođe pred osnovnu školu djeca misle da je to školski bus!!
*Kad žena legne na Jacquesa,tri puta se okrene i još uvijek je na njemu!
*Jacques ima na svakoj ruci po jedan sat jer pokriva dvije vremenske zone!
*Jacquesu treba iznajmiti nogometno igralište da si ispegla gaće!
*Nosivost Masleničkog mosta je 0,3 Žaka
*Jacquesova krvna grupa je majonez-A!!!!
*Jacques ne voli šetati po livadama,naime klaustrofobičan je!
*Jacquesov konfekcijski i poštanski broj su isti!!
*Jacuesa su pri krštenj morali polijevati kanaderom!
*Kad je Jacues bio mali htio je postai najveći pjevač na svijetu....najveći je odavno postao,samo još treba postati pjevač!!
*Jacues je pravi dobrotvor-dao je BBB-ima košulju s Porina da naprave najveći transparent!!
*Jacques u slobodno vrijeme radi kao plutača za tankere!
*Jacues se ovih dana bacio na snimanje albuma,nitko nije preživio!!
*Jacues je jednom prilikom izjavio "ne hvala,sit sam..."Bilo je to 01.04.1976.,a taj dan je danas poznat u svijetu kao PRVI APRIL!!!
*Kad sam bila mala,mama me plašila Jacquesom.
*Kad Jacques prođe ispred televizora,propustiš pola sata programa!


Image Hosted by ImageShack.us


A za kraj jedan NE-Jacquesovski vic:
Išli tako Isus,Sv. Petar i SV. Pavao svijetom propovijedajući..Jednog dana naiđoše na rijeku.Krene Isus i prehoda ju.......Krene SV. Petar i prehoda ju........Krene Sv. Pavao,zagazi vodu i propadne!!Vikne mu Petar:"Moraš vjerovati kako bi prešao rijeku!"On izmoli očenaš i krene i opet propadne....."Moraš više vjerovati!!" opet će Sv. Petar s druge strane.Pavao nakon pola sata molitve krene i opet propadne u vodu......Vikne Petar:"Moraš još više vje..."Prekine ga Isus:"Daj Petre ne zajebavaj čovjeka i pokaži mu gdje je kamenje!!

Nadam se da sam vam izmamila barem malene osmijehe na lice!I to bi bilo to od mene,hvala i do slušanja(čitanja) !!!!

| 00:00 | Komentiraj (21) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © O svakom dreku po malo - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Moje ime je Nina.Sva moja pametovanja,idiotarije,ispadi i općenito sve zanimljivo kaj mi se događa će biti ovdje zabilježeno,tako da vam neće biti dosadno!!

A ako niste znali ja sam po horoskopu Ovan!!Pa čuvaj te se !!!!
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam vam ja na slici sa dvije frendice,Dada i Vanja!!!A ja sam vam ono nešto u polunarančastoj majci!
Image Hosted by ImageShack.us