nedjelja, 07.05.2006.

KAKVU MUZIKU, SLUŠAŠ TAKAV SI, ILI?!?!?!

Prvo da vam se ispričam kaj nisam tak dugo pisala,ali jebi ga nisam imala vremana a i komp mi je riknuo!Ali kao što vidite sad je sve u najboljem redu!!!
Baš smo neki dan imali raspravu o tome kako u zadnje vrijeme naša pripadnost nekoj grupi(subkulturi) ovisi gotovo isključivo o vrsti muzike koju slušamo!Jer ako slušaš grunge, tako ćeš se i oblačiti i prihvatit ćeš stavove koje ima tvoja grupa.Tako je opće poznato da se "rockeri" i "šminkeri" ne podnose, a i vrlo rijetko se međusobno druže.A to je po meni najveća debilana koju smo mi mladi mogli izmisliti.To odvajanje u grupice,ovisno o tome kaj slušaš!Pa kakve veze ima kaj ko sluša.Nismo valjda toliki idioti da kad se vidimo s nekim pričamo samo o mjuzi!!!!!Npr. ja imam frendice koje slušaju narodnjake,jedan dio ih sluša techno,a jedan dio rock i svi savršeno funkcioniramo kao grupa.Normalno kad se ide baš van,svaka ode na svoju stranu,ali zato je drugi dan kava i prepričavanje,kak već to uvijek ide.A i još jedna bitna stvar koja se tiče glazbenih subkultura,je razlika u stilovima oblačenja.Ma znaš kaj,boli me kurac kaj će netko navuć na sebe,dok god ja s tom osobom mogu normalno pričati i druži se.No opet ne treba pretjerivati i ići u ekstreme,ali sad tu neću navoditi nikakve primjere,jer se uvijek nađe netko uvrijeđen.
Ma da ne duljim,mene zanima kaj vi mislite o tome!!!!Ajde ljudi,raspišite se!!
Veliki POZDRAV svima!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

| 09:50 | Komentiraj (16) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © O svakom dreku po malo - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Moje ime je Nina.Sva moja pametovanja,idiotarije,ispadi i općenito sve zanimljivo kaj mi se događa će biti ovdje zabilježeno,tako da vam neće biti dosadno!!

A ako niste znali ja sam po horoskopu Ovan!!Pa čuvaj te se !!!!
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam vam ja na slici sa dvije frendice,Dada i Vanja!!!A ja sam vam ono nešto u polunarančastoj majci!
Image Hosted by ImageShack.us