nedjelja, 26.03.2006.

EVO MALO SLIKICA S ROĐENDANA!!!!

Kao prvo da vam se pohvalim da sam od subote punoljetno čudovište,i postala sam kazneno odgovorna tj. mogu završiti u ćuzi,pa moram paziti kaj radim.........mo'š mislit!!!

Još uvijek mi je nered u glavi pa ću vam samo staviti par poprilično normalnih slikica,tak da ne ispadne da je post prazan!!!Pozdrav svima!

Nina i Nina
Image Hosted by ImageShack.us

I opet ta ista Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Vanja i ja
Image Hosted by ImageShack.us

A kad smo došli u stan slika mi se počela mutiti!!!
Image Hosted by ImageShack.us

s vremenom i premutna.....
Image Hosted by ImageShack.us

I dok su neki pokušavali pronaći rupu na svojoj glavi u koju bi trebala ući voda,da ugasi tu demonsku žeđ...
Image Hosted by ImageShack.us

....neki su se smijuljili,a neki su ponosno i uspješno pozirali....
Image Hosted by ImageShack.us


....a neki manje uspješno....
Image Hosted by ImageShack.us

....a neki jednostavno nisu vjerovali da je boca uistinu prazna.....
Image Hosted by ImageShack.us

I to bi bilo to za danas!!!Pozdrav

| 17:36 | Komentiraj (20) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © O svakom dreku po malo - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Moje ime je Nina.Sva moja pametovanja,idiotarije,ispadi i općenito sve zanimljivo kaj mi se događa će biti ovdje zabilježeno,tako da vam neće biti dosadno!!

A ako niste znali ja sam po horoskopu Ovan!!Pa čuvaj te se !!!!
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam vam ja na slici sa dvije frendice,Dada i Vanja!!!A ja sam vam ono nešto u polunarančastoj majci!
Image Hosted by ImageShack.us