petak, 10.03.2006.

BOSANSKA EKSPLICITNA VERZIJA MOJE ŠTIKLE!

Ako se Seve slučajno odluči na promjenu teksta,evo mog prijedloga!!

MOJA ŠTIKLA U MUDA TE PIKLA
Jer još bruca nije nikla
Tamo gdje te pikla moja štikla
Dođi,dođi,klitač glođi,hajde pile al bez sile
Tika taka,tri luđaka
Tri su rupe,puna svaka
Znam je dobro takve kao vi
Vidjeli na videu pa bi isto svi
Zvrc,zvrc,prc,prc
Kuc,kuc,tuc,tuc
Sojčice djevojčice,što si škrta davaj pice
Ojda da,da,vidi gada
On bi mukte rada
Ssssssssssss sexsexsex-pravi XXX
Hop,hop,straga stop,stop
Žic,šic,mrk,mrk
Mic,mic,drk,drk
Cupa,cupa,zumba,zumba
Omota se bruca oko gumba
Sijeno,slama,sir,salama
Kad su tri u meni nastane galama
Cikla nikla,cikla rikla
Trznem nogom i otpizdi štikla
Afrika paprika
Fuk se fuka,nasta rika
Zlatan prsten tanki brčići
Jadnu mene prče vješti prčići!!

Malo da vam ne bude dosadno,jer nisam znala kaj da drugo napišem.Pozdrav svima!!

| 09:34 | Komentiraj (20) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © O svakom dreku po malo - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Moje ime je Nina.Sva moja pametovanja,idiotarije,ispadi i općenito sve zanimljivo kaj mi se događa će biti ovdje zabilježeno,tako da vam neće biti dosadno!!

A ako niste znali ja sam po horoskopu Ovan!!Pa čuvaj te se !!!!
Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam vam ja na slici sa dvije frendice,Dada i Vanja!!!A ja sam vam ono nešto u polunarančastoj majci!
Image Hosted by ImageShack.us