Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

moderan,zabavan,do jaja!!! :) :p
Na NjeMu mOžEte sAznAti viŠe o mEni...
neGo iTko drUgi...osTavIte puNo kOmoVa...
i ja ću vas zauzvrat posijetiti...
kiSs&poZz!!!

...Nešto o meni...

nAmE...nikolina
nAdiMak...nina,niki,N.
............................
aGe...15
..........................
clAsSe...1b škola za tekstil,dizajn i
primjenjene umijetnosti osijek
cItY...županja-trenutno prebivalište osijek
...trgovaćki dom na zrinjevcu
....................................
vOliM...D. i I. (dečke),kiss:zabavne ljudove i coll partije...
njamipartysmokinthumbupgreedy
.........................
nE vOliM...umišljene kurvice pederčiće,pedofilčiće...puknucu
...........
sLušAm...metal...punk...r&b,tehno,pop,folk...smijeh
......................................
wavemahto bi ukratko bilo to...
...ako vas što zanima pitajtemahwave

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)

..."GLADNI MEKUŠCI"...

thumbup...@N@ & m@rT&...zubo

cry...c&mEryc@ RobErT@...belj

pjeva...OrEč...lud

yes>...d€n@...

rolleyes>...@L€X€Y...

wave...k&k&...zujo

zubo...n&n@...fino

laze...@n@...mah

namcor...Pl@vUs@...belj

cerek$h&pOOp&zujo

njami...t@j@n@...bang

fino...3 b€$t g&rL...naughty
.............................

linkin'_park_&_jay...


DotA Techno.mp3


07 - Faint.mp3


ponedjeljak, 26.11.2007.

ey...evo mene opet

nakon nekoliko dana..odnosno 2 tjedna ja opet mal naisla..strajkam ponedjeljak..haha..ma morala kod zubara..nest me zub...a i nes me uhvatilo u vratu..gadno..u skoli sve po starom...ispiti,seminarski...i tak posla na cekanje...sanjam vec potrebno za uraditi..koma...et cujemo se opet idući tjedan..by

p.s.-ovo sto mi se dogodilo nije bilo namjerno..valjda ce se popraviti..samo od sebe kako se i dogodilo..by

Bullet For My Vale...