Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

moderan,zabavan,do jaja!!! :) :p
Na NjeMu mOžEte sAznAti viŠe o mEni...
neGo iTko drUgi...osTavIte puNo kOmoVa...
i ja ću vas zauzvrat posijetiti...
kiSs&poZz!!!

...Nešto o meni...

nAmE...nikolina
nAdiMak...nina,niki,N.
............................
aGe...15
..........................
clAsSe...1b škola za tekstil,dizajn i
primjenjene umijetnosti osijek
cItY...županja-trenutno prebivalište osijek
...trgovaćki dom na zrinjevcu
....................................
vOliM...D. i I. (dečke),kiss:zabavne ljudove i coll partije...
njamipartysmokinthumbupgreedy
.........................
nE vOliM...umišljene kurvice pederčiće,pedofilčiće...puknucu
...........
sLušAm...metal...punk...r&b,tehno,pop,folk...smijeh
......................................
wavemahto bi ukratko bilo to...
...ako vas što zanima pitajtemahwave

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)

..."GLADNI MEKUŠCI"...

thumbup...@N@ & m@rT&...zubo

cry...c&mEryc@ RobErT@...belj

pjeva...OrEč...lud

yes>...d€n@...

rolleyes>...@L€X€Y...

wave...k&k&...zujo

zubo...n&n@...fino

laze...@n@...mah

namcor...Pl@vUs@...belj

cerek$h&pOOp&zujo

njami...t@j@n@...bang

fino...3 b€$t g&rL...naughty
.............................

linkin'_park_&_jay...


DotA Techno.mp3


07 - Faint.mp3


nedjelja, 11.11.2007.

...ostaje samo sječanje za njim...

...napusto nas je jos jedan lik iz razreda...nas dragi dino...presao je u sl brod za fitofarmaceute...razlog-nitko nezna...hhmm...no bitno da smo se mi super zabavili...bili u jadnom zagrebu...nemogu vijerovati ali na jelacicevom trgu sdp-eovci su djelili paketice maramica...haha...sada doslovno sa strankom mogu obrisati dupe...hehe...politika...hah...same lazi...heh...iduci cetvrtak idem u vukovar...opet sa skolom...biti ce zakon...jupiiiii....hehe...raska nam bolesna već dva tjedna...tvitika se ljuti sto nasnema na matki...idemo polako profama na zivce...ali stacete takva vam je srednja skola...hehe....i takvi kakvi jesu 1. razredi... ...u petak sam se lijepo osramotila...gadan bed...hehe...imali plastično...prolazio jedan lik...o kojem sam vec pisala...jako je sladak...osisao se sto sam primjetila jos prosli tjedan jer mu je kosa od onolike bujne postala manja...imao je cak i nakakav plavi pramen sstrane...kojeg vise nema....smjc...hehe...ubiti...on tako prolazi i ja ga skuzim...te vidim kosa mu neke plave boje ...ja dodem marty onak mal glasnije...dok je on bio u susjednoj prostoriji...jeli se on to ofarbao u plavo???...sta...???i meni se ucinilo...kad vidis njega vraca se nazad ...gleda u nas a mi onak stale ko ukopane...kad je otisao nisam znala sto da radim....sam sam se opalila smijat ko kakva luda...hehe...dogadale su mi se takve ocajne stvari pogotovo kada je stvar pitanja njega i jos ktome kada je on u blizini kao tada...kommaaaa...ja sam zivi baksuz...hehe...do citanja...marty ,ana...pozz

Bullet For My Vale...