Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

Opis bloga

moderan,zabavan,do jaja!!! :) :p
Na NjeMu mOžEte sAznAti viŠe o mEni...
neGo iTko drUgi...osTavIte puNo kOmoVa...
i ja ću vas zauzvrat posijetiti...
kiSs&poZz!!!

...Nešto o meni...

nAmE...nikolina
nAdiMak...nina,niki,N.
............................
aGe...15
..........................
clAsSe...1b škola za tekstil,dizajn i
primjenjene umijetnosti osijek
cItY...županja-trenutno prebivalište osijek
...trgovaćki dom na zrinjevcu
....................................
vOliM...D. i I. (dečke),kiss:zabavne ljudove i coll partije...
njamipartysmokinthumbupgreedy
.........................
nE vOliM...umišljene kurvice pederčiće,pedofilčiće...puknucu
...........
sLušAm...metal...punk...r&b,tehno,pop,folk...smijeh
......................................
wavemahto bi ukratko bilo to...
...ako vas što zanima pitajtemahwave

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)

..."GLADNI MEKUŠCI"...

thumbup...@N@ & m@rT&...zubo

cry...c&mEryc@ RobErT@...belj

pjeva...OrEč...lud

yes>...d€n@...

rolleyes>...@L€X€Y...

wave...k&k&...zujo

zubo...n&n@...fino

laze...@n@...mah

namcor...Pl@vUs@...belj

cerek$h&pOOp&zujo

njami...t@j@n@...bang

fino...3 b€$t g&rL...naughty
.............................

linkin'_park_&_jay...


DotA Techno.mp3


07 - Faint.mp3


četvrtak, 01.11.2007.

...jos jedan malo produzeni vikend...

...na putu su 4 dana odmora...bez skole...u kojoj je ovih dana bilo prezakon...u utorak smo imali skracene sate zbog zabave navecer...slavili smo noc vještica....buhaha...svirao je skolski bend...i to metal...živio pleša...mene su prozvali školarkom...obukla sam bordo marte,crne tajice,crno-bijelu minicu,crnu majicu sa bordo šarama...nabacila mal šminke i ludu zurku...u skoli + ravnalo od 30 cm i to je to...nova skolarka...svi su se okretali...cak i profa iz oblikovanja...haha...bhuaha...bas sam bila zločesta...hehe...moje legice ...naj...MARTY & ANCY...pozz...ludo i nesretno su zacopane...hehe...a ja ...bolje da i ne govorim...hehe...ma... ...putujem u oblacima...hehe...sala...iako i nije...belj...ma...ludo ,mlado pa zivim...zar ne?...stas...tako to inace ide...malo sam se preko vikenda zakacila s cimericom...oko spremanja sobe...no rasprava se brzo i uspjesno rijesila...hehe...posto vise neznam što da pisem pozdravljam cijeli svoj razred...te dva slatka decka iz nase male skolice...????? & ?????...hehe...pogađajte...marti,ana...PST...!...!...!...sutra ostatak...by

Bullet For My Vale...