moj ludi zivot u austriji

19.04.2006., srijeda


evo i mene poslje dugo virmena....hmmm....!

vako....eto za uskrs san bila u lipoj nasoj....aime majko je mi bilo lipo...prvi put san vidila nasu kucu.....i moran reci da san se iznenadila...lipa je....!! hmmm jest da mi se nesvidja misto di je ali ok....i mostar nije los....ja san volila vise da je blize moru ali eto....dobro je i vako...!!

i bila san kod moje ANE....zao mi je jer nisan mogla dugo biti...samo 2 sata...ali san bar malo vidila kako je kod nje doli...bile smo na picu....i ugledala san par lipi momaka...ali ima jedan...mila majko koja faca...uffffffff....pravi muskarac....ima tako lip osmijeh...ja mislin da se zove ante...ali nisan sigurna....u glavnom momak je sladak....ali kako nisan imala dugo vrimena...nisam se ni upoznala sa njime bas....ono upoznali se jesmo...ali ono bezveze....a nije ni vazno...!!

ovako...sutra je davoru 21. rodjendan....i ja neznan sta da radin...mislin bio bi red da mu posaljen poruku....ono da mu cestitan...pogotovo kad on zna da ja znan da mu je rodjendan....a u petak cu ga vidit...jer imamo od firme veliki meeting...sa 800 ljudi najmanje...i tu ce i on naravno biti....a sutra dan imamo seminar...koji traje 2 dana....znaci cili vikend cu biti sa njim...hmmm....!
kad pomislim....ono kad san bila u 12. misecu na seminaru i njega vidila...napravila san glupost...ono opet smo imali nest....i prije nego sto san ga vidila na tom seminaru sam bila full nervozna....ono sva san se tresla....znate kako je to....kad vidis nekoga poslje par miseci...a znas da ga jos volis...ma u glavnom....sada cu ga isto vidit poslje 4 miseca opet....i uopce nisan nervozna...niti me to toliko muci....!

ljuta san na njega....i dodjeo mi je vec...ebo te ovo vec traje skoro godinu dana...i nikad se nest prominit....a nisan zbog toga ljuta...nego vise sto san vidila da ja njemu nisan nikad nista znacila...jer slala sam mu prije misec dana poruku....i nije odgovara...ni nista...i za uskrs san poslala ono...ko sretan ti uskrs...i lipe pozdrave...a on....nije se ni sitia da varti pruku...i da meni cestita...a isto tako je bilo za novu godinu.....i to me je najvise naljutilo...!! i znan da kad ga vidim da cu biti jos vise ljuta...jer znan da tako nesto nisan zasluzila....a pogotovo ne od nekog balavca.....!

aime ljudi moji...da vi samo znate za kime on jos uvik pati....isuse dragi....ima bivsu neku...austrijanka je....ali ne samo sto je ruzna...nego je i drolja...bila je udata za turcina....i trudna je isto bila od nekog momka....i abortirala je dite...zato sto joj je taj momak reka kupit auto...i dobila je to auto....u glavnom....onda je radila u jednom kaficu...i tamo je krala....toalet papir...slatkise....gajbe piva...i eristofa....i uz to je ukrala jos 3000 eura....i takvu curu on voli.....mislin sta jos da van kazen....to je jadno...i kad pomislim da je sa njon spavo...zgadi mi se na njega....bljak....!!!

hmmm...inace je kod mene...sve ok....ima tu i tamo neki problemcica...ali to se da sredit...jedino sta me sada muci je skola....tribala bi polagati u 6. misecu ispite...ali ja neman pojma niocemu....jos kad pomislim na ekonomiju i matematiku smuci mi se...jer stvarno tu neman 3 ciste...a i kasno mi je da sada pocinjem ucit...jer to nikad nebi uspila...tako da vise neman pojma sta da radin...!
A sta je najgore...stari me stalno pita sta je sa ispitima...i neznan sta da mu kazen...ako mu reknen da sam opet odgodila ubit ce me....jer to me je skupo doslo ta skola...priko 4000 eura....a to je on platia....stvarno neman pojma sta da mu reknen....nije mi problem za njemacki niti za engleski...ali sto san rekla matematika i ekonomija....uf tu ce me oborit sigurno....i zato mi se neda uopce davat te ispite vec sada...kad i onako znan da cu pasti.....!

eto toliko od mene...lipe pozdrave svima....i hocu da vidin par komentara.....;)

cmooooooooooook
- 20:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sms-poruke