moj ludi zivot u austriji

22.01.2006., nedjelja



evooooooo i vikend prolazi, hvala bogu!!!!!!!!!

neznam dali je ijedan tjedan u mom zivotu bio gori nego ovaj prosli, ali sve to ima svoji pozitivni stvari!!!

sto se tice moje prijateljice, jucer je tako izgledalo, da ona uopce nece vise da zna za mene! ali nije tako, jer mi je navecer oko 11 poslala poruku da joj je zao, i da me voli!! tako znaci da je se to sve rijesilo, jest da sama neznam kako!! a da otvoreno kazen, i ne zanima me, kako i zasto, ja sam samo sritna da je sve opet OK!! i nadam se da ce to i neko vrime ostat!!!

hmmmmmmm, a sada za drugu muku u mom zivotu!! DAVOR!!!!!!!!
vako, on je u subotu stiga u graz, na taj seminar! i ja sam mu poslala poruku, ko da mu zelin puno srice za ispit, posto je i on meni isto poslo poruku, kad san ja imala ispit! u glavnom mi je vratio poruku, kao kako sam, sta radim, i zasto ja nisam u linzu na seminaru!
i tako je islo po cili dan!! i bili smo se dogovorili da idemo navecer na pice, i ja san se pravo obradovala!
a nebi bio moj zivot, da ne iskrsne neka glupost, tako da je on meni negdi oko pola 8 napisa da nema vrimena veceras i da mu je zao!
aime, bolje je bilo da mi je puka samar, nego da mi je to reka, ali nema veze! ja ti njemu samo odgovorim, ono OK, nema problema! vidimo se mi! cao!
ja san otisla kod moje najbolje prijateljice, i nisam se ni nadala da ce se vise javiti!
kad stize sms, ko da mu je tako dosadno i da taj seminar jos nije zavrsia! i da je sa nama(prijateljica,ja i jos paar kolega) puno bolje!
a ja sam mu na to tek poslje 1 vrimena odgovorila, ko da znan da je sa nama bolje! i ko jeli gladan?
on ti meni na to, sto pitam, jesamli mu napravila to sarmu???
I JA VISE NISAM ODGOVARALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kad zvoni mob. DAVOR ZOVE!!!!!!!!!
hihiihi, i pricali smo neki 20 minuta, o svemu i svacemu! on stalno ispitiva sta je samnom i mojim momkom! itd..........!!!
i prica zast je prikino sa svojom bivsom itd..........!!!
ali sta me je sokiralo, je to, da on jos uvik nije zaboravio onu svoju bivsu (svabicu)!!! aime da vidite kako je cura ruzna!! stvarno, ne samo zato sto je njegova bivsa, negoo, je prava rugoba cura!!!! hehehhe!!!
debela, a obrve se i nevide!! bljak! ma nije vazno! tribo je se sa njom naci u subotu navecer, pa nije! neznan ni ja zast!
a i brige me!!!

poslje toga, sam dosta dugo pricala sa mamom od moje prijateljice, i to sta mi je ta zena rekla, nikad u zivotu zaboraviti necu!
jer je bila u pravu!!!
ebemu, pa sta ja sebi dopustam! neki balavac, da me zajebaje i igra se samnom kako on hoce!! NEMOZE VISE!!!
koliko god da je on lip, ovako nece vise moc!!!
ja niti san glupa, niti ruzna! mogu puno bolji momaka imati od njega! jer takvo govno ko njega, mogu naci na svakom cosku!!!
sama sam sebi obecala, da mu se vise necu javljat, niti mu vracat poruke! kad ga vidim(zbog posla ce to biti svaki misec), pozdravit cu ga i to je to! mozda stat i popricat sa njim, ko kolege, i nista vise!
dosta je bilo zajebavanja i ponizavanja! nisam na to spala!
VOLIM GA KO BOGA!!! ali opet mu necu dopustit vise, da radi samnom sta hoce!

tako da od danas, pa nadalje, za mene DAVOR postoji samo kao kolega i nista vise!!!

hmmmmmmmmmmmmmmmm, to bi bilo to, za danas!!! CMOKAAAAAAAAAA
- 14:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sms-poruke