moj ludi zivot u austriji

20.01.2006., petak


danas mi je dan super poceo!!! sto se tice posla, imam osicaj, da sam sve sredila! i da ce sada, poslje dugo vremena opet ici prema gore!!

ali me jedna druga stvar muci! izgleda da mi se jedna od najbolji prijateljica naljutila na mene!
a to je zbog jedne gluposti(koju je njen momak napravio), koja je meni smetala, i sta san joj morala reci, u biti, ona je se radi toga posvadjala sa momkom, i ja se sada osicam kriva! ali sta cu, kad san se osicala neugodno, i ja san joj to rekla, ali nisan nista lose mislila!
u glavnom me ona sada izbjeguje, i to mi je jako zao!
ali sta da radim, zvala sam je, nejavlja se! mozda san jednostavno trebala to sve prisutiti! a znam da se na takve stvari ne suti!!
ebi ga! ja dok sredim jedan problem, drugi se vec sprema!!!

kad ce ovo vec jednom prestat! da mi je dozivit samo jedan dan, za koji mogu reci da je bio prilicno sretan dan bez ikakvi problemcica ili svadja!..........ali izgleda da to u mome zivotu nepostoji!!!
najradije bi se spakovala.........i otisla na neko brdo, ili otok, di nikoga nema, da se mogu od svega odmoriti, i izderati............jel ako ovako nastavi, ja cu poluditi!!!!!!!!!!!!!!!
zar nije zalosno, kad tako nesto kaze cura od 19 godina!!! ili se to meni cini!

jooooooooooooooj, najradije bi se veceras otisla napit, ko luda! a mozda i hocu, ko zna, mozda i uspije!!!

svima zelim super vikend!!! cmokaaaaaaaaaaa***
- 18:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sms-poruke