moj ludi zivot u austriji

19.01.2006., četvrtak

EVO i ja se javljam poslje par dana punog stresa!!!

cijeli tjedan sam letala, radi skole, jer mi tu prave nekih problema, i nadam se da sam ih mogla rjesiti!!!
*molimboga*
sto se tice posla, imam par mali problemica, ali ja mislim da cu i to uskoro moci rijesit, jer napokon imam i podrsku od roditelja sto mi je stvarno bilo vazno!!! nadam se da ce to duze trajat nego jedan dan!!
danas sam isla gledati kucu, sa tatom, ali nije bila nesto! imala je 90 m˛ a to je malo za 4 osobe,a svi odrasli!
tako dacemo traziti nesto drugo!
aime, sisala sam se, i to na kratko, tako se osicam neobicno, ali svi mi govore da super izgleda! neznam, meni se bas i nesvidja tako!!!
ali naviknit cu se ja na to! hahahha!

Sto se tice davora, nije se nista bas prominilo! on dolazi u subotu u moj grad(graz) i ostaje do nedelje popodne! neznam dali ce mi se javiti, ali nevirujem!
a i da se javi, nemam pojma sta da mu kazem! da se nadjem sa njim, ili da mu reknem da nemam vrimena! nemam pojma!
ja znam sebe, i znam da kad bi se mi vidili u subotu, da bi tu opet nesto bilo izmedju nas, i da bi ja opet bila nesretna, jer znam da on nece nikakvu vezu! ali sta cu, kad volim njegovu blizinu...........taj osmijeh...........te oci...........aime!
misim da bi mi bolje bilo da se ne nadjem sa njim!!
ali bi ga tako volila vidit, zadnji put smo se vidili pocetkom 12 miseca! tako mi fali! jos sada nema vise cure, znaci nemam radi cega imati losu savjest!!!
a joj, ja i moji "problemi" sa davorom, izgleda da ja to nikad necu rijesit ako vako nastavim!!
ali sta cu, kad neznam sta da radim! na jednoj strani znam da je govno, i da me nije zasluzio, a na drugoj strani ga razumijem, jer je mlad i zeli da svoj zivot prozivi! A nije on sam za neke stvari kriv, tu sam i ja puno greski napravila!
AIME CURE, MOMCI- pomazite!!! stvarno vise nemam pojma!! hahahah!

hvala na citanju mog bloga! pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



- 21:58 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sms-poruke