moj ludi zivot u austriji

19.01.2006., četvrtak

*jos veceras*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jos veceras tebi posveticu pjesmu ovu, i pusticu suzu jer te ludo volim,
samo jos veceras osjeticu tugu, a sutra cu zivot uciniti boljim.
Cemu vode reci sto kriju se u nama, kad ih jedno drugom mi ne smijemo reci,
i zasto te suze ja prolih za tobom... kad su samo bile prepreka prema sreci.
Jos veceras tvoje spomenucu ime, onako pred snove kao i svake noci,
samo jos veceras mastacu o nama... ali od sutra,vjeruj mi to vise necu moci.
Zasto se sva ljubav pretvori u proslost... kad voljeh te kao nikoga do sada,
cak ni nade vise sad u meni nema... niti onih reci ,,vratices se kada,,
Jos veceras tebe pozelecu jako, najjace sto mogu, sto sam mogla ikad...
sutra cu nekog poljubiti lazno, i vise te necu pozeleti ........!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- 21:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

sms-poruke