Design: L.designs.^
On/Off

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

Na ovom blogu Ninche
piše sve što misli!
Ne želi se svađati s nikim
preko bloga ako vam se ne sviđa
blog u desnom kutu vam stoji
mali crveni X
Zahvaljujem:)

Tko sam ja,samo mrlja na bjelini?!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ovo chudno dijete rođeno je
davne 1993. u prekrasnom 6
mjesecu sunchanog 28.
I vech 15 godina ponosno hoda po
ulicama grada KOPRIVNICE!
Sasvim krivu i nedužnu osudili su me na
12 godina obaveznog zatvora a kasnije ako
još želim!Ponosno mogu naglasiti da je 8
godina odslužila i to bio najbolji dio mog života!
Prvih 8 godina odslužila sam u najboljoj školi u gradu
u OŠ.A.N.G. tamo sam upoznala puno dragih ljudi.
Zbog izuzetno dobrog vladanja prebacili su me u
Srednju školu KC (ekonomska) i tamo ponosno
nosim titulu PAMET 1.a




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Boxevi u doradi


Love Story - Taylor Swift




Hvala ti!?

Hvala što si me ubilo. Ma evo uzmi moje tijelo ranjeno. Suze zbog tebe lila nisam, oči ti moje govorile nisu, a možda sam ljubav imala. Možda sam ljubav imala u svom srcu koje više cijelo nije.


Tražio sam ljubav tvoju? Rekao si mi u zadnjem trenutku. Moj odgovor tada čuti nisi mogao jer jedan dio mene već si ubio. Htjela sam ti reci da si moju ljubav tražio i da si ju iskreno želio vrlo brzo bi ju našao.


Sada kad sam sigurna da je sve gotovo. Ostaje mi samo mrtvo srce koje još malo živi od siječanja na tebe. Znam da tako vječno živjet neće moć. Možda se jednom tuga i bol makne, možda kada neko novi u moj život uđe.


Život je dragocjen dar,predivan i čudesan,ali mi nismo uvijek u potpunosti cijniti to čudo. Kad naiđemo na zapreke i poteškoce,naši životi mogu postati takva boba da zaboravimo na cudesnost toga. Za srecu je potrepno puno,a za tugo toliko malo. U svakoj tuzi traži nešto dobro!-to mi je majka jednom rekla. Što da ja sad nađemo dobrog? Cemu da se veselim? Prije dva mjeseca sam si obecala:nikad,nikad više nikom necu dozvoliti da uđe u moje srce,nikad niko više me nece porvijediti! I opet dozvolim nekome da uđe u moje srce i što se dogodi...ja sam povrijeđena!!!

Dugo nisam plakala...dugo..ali ipak ni sada ne placem ili možda da vi to neznate.I nemojte ima sažaljenja!!! Nemojte me sažaljevati!! Nie mi to potrebno! Meni samo treba objašnjenje odgovori na moja pitanja!!

ništa drugo...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Pozdravlja vas Ninche.


|30.11.2008., 16:06 | |5| Komentari| Print| #






Toliko vremena provodiš u mojim snovima da bi ti trebala naplatiti stanarinu!:)

Ljubav? Što je to? Kako prepoznati pravu ljubav? Kako ju zadržati i ne izgubiti?

Puno je problema vezanih u ljubav,uz tako posebnu pojavu a zapravo mi sami sebi kompliciramo,radimo probleme iz tako jednostavne stvari!

Sve što trebamo je prepustiti se osjecajima,pustiti srce da se zaljubi i uživati
tek tada ce ljubav biti prava, iskrena...

Odreci se svojih snova zbok ljubavi?
Moji snovi su sada završiti školu s što boljom ocjenom,upisati ekonomski ili neki drugi faklultet,zadržati prijateljstva...i ostati svoja.
Odreci se svega toga zbok nekog lika koji ti je osvoji srce,koji je od tebe napravio novu osobu?
DA!! Ako se mene pita ja bi to odma napravila!!!
Odrekla bi se sebe,svojih snova...sve zbok njega!

Mislim da sam se zaljubila!
Onaj cudni osjecaj kada si sa osobom koji te prati iz dana u dan kad ju vidiš.
Kad ti nejgove promjenje ne smetaj, kada stalno pricaš o njemu, kada želiš da buš samo s njim,da imaš smao njeogove zagrljaje,da želiš samo njega i nikog drugog!!

upss. neee. zaljubila sam se.khm
valjda.


a sada nešto o toj osobi:
On je poseban,barem meni!
Nikad nisam upoznala tako dobrog decka!
Vrijeme s njim je ko 5min...ozbiljan je
za razliku od decki svojih godina!
Ima jako lepe oci! Vesele me razgovori sa njim!
Vesele me trenuci kada ga mogu gledati!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


|22.11.2008., 11:03 | |15| Komentari| Print| #






Život je...

Život je prazan list koji ispisujemo do kraja svog života!
Kako će list biti ispisan ovisio nama.

Život je izmjena šarenih tonova koji se izmjenjuju sve
do kraja našeg života!

Život je...
...igra, opusti se odigraj igru najbolje što možeš.

život je pjesma, opjevaj ju veselo.

Život je rijeka koja nailazi na prepreke
pređi ih ma koliko teško bilo!

Napravi nešto od svog život, probudi se iz snova
dok još nije kasno.

Kad dođeš na kraj svoga puta pogledaj iza,
stajat će tvoj život,
nasmiješi se,
budi zadovoljan jer dao si sve od sebe!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


|15.11.2008., 11:04 | |32| Komentari| Print| #






Kako da znam na cemu sam kad ne mogu razumjeti na cemu si ti??

eh da ne mogu razumjeti na cemu si ti

a kako onda da znam da cemu sam ja?

ali ipak život je predivan.

volim:

Svoju najdražu kumicu
Ivanu
Dorche
Icu
Dunju
Ivu P.
Doru
Dorche br2
Miu
Ivche
Moniku
Luciju

fali mi:
8.c i svi decki iz njega
a cure ne kad ih vidim svaki dan:)

i stalo mie do:
petra i kuma nije bilo lepo kaj si mi ono rekla:(
ali tebi je oprošteno

awww

ide ninek.
imam i novi nadimak Ninach(hvala Damiri na novom nadimku)

nina šalje pusu svima koji ce ovo citati
i pozdravlja ih:)





|10.11.2008., 21:59 | |14| Komentari| Print| #






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.