< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

design by aNjIcA =)

o meni

Evo ovo je moj prvi blog
na njemu će biti svačega, najviše o meni, školi, frendovima, izlascima, dečkima...

IME:Nikolina
PREZIMEnije važno
GODINA:14, sad ću u 8. razred
HOROSKOP:blizanac
GRAD:Gospić, Lika
NADIMCI:Nina, Ninči, Mala
NAJ FRENDICE:Iva, Mare, Ana,
Tiki
NAJ FRENDOVI:Kiki, Ante, Žika,
Robi, Teo
VOLIM:jesti, svavati, izlaziti,
jednog dečka
NE VOLIM:kišu, zubara, ulizice,
budale, šminkerice

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
boys 4-ever

Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

petak, 03.08.2007.

ništa novo

ej ljudi evo me i danas smijehsmijeh
pišem ovaj post jer nemam ništa pametnije, ali neznam što da pišemsmijeh
Maloprije sam se digla i vidjela da pada kišanamcor,
a to mrzim, onda sam ljuta otišla doručkovatnjaminjami,
pa sam se svađala sa sestromsmijeh, i to je to za sadasmijeh
Sad idem komentirati druge blogere koji me često posjećuju,
pozzzzzzzzzz svimawavewave, i šaljem vam veliku pussssukiss



| Komentari (24) | Print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.