< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

design by aNjIcA =)

o meni

Evo ovo je moj prvi blog
na njemu će biti svačega, najviše o meni, školi, frendovima, izlascima, dečkima...

IME:Nikolina
PREZIMEnije važno
GODINA:14, sad ću u 8. razred
HOROSKOP:blizanac
GRAD:Gospić, Lika
NADIMCI:Nina, Ninči, Mala
NAJ FRENDICE:Iva, Mare, Ana,
Tiki
NAJ FRENDOVI:Kiki, Ante, Žika,
Robi, Teo
VOLIM:jesti, svavati, izlaziti,
jednog dečka
NE VOLIM:kišu, zubara, ulizice,
budale, šminkerice

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
boys 4-ever

Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

petak, 06.07.2007.

jedva čekam

Bok ljudi, evo danas vam se opet javljam iako to neću baš moći često zato što u nedjelju idem na more u Šibenikcool...joj jedva čekamsmijehsmijehveć sam sve stvari spremila. Bit ću tamo 15 danasmijeh...
nadam se da zbog toga mi nećete prestati komentirati blog, vidimo se za 15 dana, šaljem vam pusukissi pozdravwavesmijeh



| Komentari (2) | Print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.