sve o meni:

ime:nina
prezime:nije vazno
razred:5a
datum rođenja:08.02.____
ostalo:
zivim u plomin luci s mamom, tatom i naj sestrom...
hobi mi je rukomet, crtanje...
volim:frendove, simpu, obitelj, muziku itd.
ne volim: nepravedne i umisljene ljude, preseravanje itd.
MSN:n_i_n_a_0802@hotmail.com




neke slikice:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost hallowen, 31.10.08


Image Hosted by ImageShack.us
...istina...

moji frendovi, frendice itd:

frendice: emili, nensi, erika, karin, stefy, ana, soraja, iva, alison, aurora, merima, larisa itd..
frendovi:nikola, luce, kiko, dino, masimo, domagoj, antonio, mateo itd...
ima ih jos puno ali mi se neda nabrajat...svi su cool, zabavni, dobri, ludi itd...yesnutnaughtysretandead

neki od njih:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ja & emili


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ana i stefy



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost nikola (nikic), lud, zbunjen,
normalan, ovisi kako kad...naughtynutyesyesthumbupsmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost jaaaaaaa


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ...nensi(kexi), s krumpirom, hehe...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...Emili...belj...zabavna,luda...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost erika :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost< Stefi i ana...





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost iva i kexi na skate parku!!!


Image Hosted by ImageShack.us
mateo, legenda.... :)))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost stefy, mateo & emili - legende :)



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost to sam ja slikala dineta u nekom parkicu...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Domagoj (car)




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost moj slatki bratic :P


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost moja sekica :p



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost soraya nut




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve i svasta o meni i ...

Linkovi

naj blogovi rolleyes :


dino-legendathumbup
domagoj-car
kexi dead
RHCP Coco 93 smijeh
erika naughty
zaljubljena ira cerek
martina (tina)
koralica njami
mauro naughtyyes
jo jo bebac thumbup yes
sanja thumbup
veronika batelic
marijana
malapartijanerica fino
some new greedy
jedna mala slatka smijeh
kraljevski dizajni thumbup

nedjelja, 12.10.2008.

jedan bezvezni postic headbang

pa ovako rolleyes... danas sam se trebala probuditi na 10:30 jer smo cistili plazu headbang, ali je dosla i moja frendica nensi, pa smo onda isle doma kod mene... kod mene si je nensi napravila blog i slusale smo muziku, svratite na kexin blog... cjeli dan sam skoro bila na msn-u, a poslije sam isla vadit neke rijeci od pjesma... sad mi je bas dosadno, neda mi se nista radit, a neznam sta da vise pisem nono... idem ja sad, pozzzzzzzzz kissbeljwavewave



| Komentari (24) | Printaj | ### |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.