< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

2 complicated 4 u




Myspace Graphics


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
KASTANJER RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ









Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jejejeeeeeeeeeeeeee


SHOWWWWWWWWWWW ME SOME DANCE!!!!!!!!!!!!




Myspace Mini Clips





Myspace Mini Clips




Myspace Mini Clips

četvrtak, 27.07.2006.

Nisam dugo dugo pisala....

Ovaj post pise noelll koja nije jako, jako, jako, jakooo.....ok skuzili ste....jako dugo pisala.....ludnut...
Pa tek tako sad pisem na 3 bloga......to je cool......jedan je moji, jedan koji imam sa Ivonom, a treci ovaj.....
Uglavnoim nina sutra se necemo nac za "buttons", ali nemoj zaboraviti da sutra u 8,00 h imamo ples!!!! Sta znaci da se sutra moram probudit u 7h....bangpuknucuheadbang...kako se mi se sopavat...aj danas je bilo super na moru!!!!....steta sta nisi bila....nadam se da ces sutra doc...zujoroflsmijeh...jadan Edi...Ary i Paola su ga svog ubile s noktoma...nutma bilo je smjeha....heh...bolje da mi danas nisi cula gitaru Nina....sva je bila rastimana.....ja ono dotaknem zicu i samo odjednom....držmb....uglavnom...znas na sta mislim...thumbupsmokin...
Ajde jedan veliki pozz...svima!!!.....i Nina vidimo se sutra na plesu...ako ne prespavam.....kiss...kissludzujonjami
Sad slusam "Behind blue eyes" od L.B.... ja i Ary obozavamo tu pjesmu...to vam je ako niste znali i u filmu: Gotika....

Evo ova slika je samo za Dajchy.....ako niste znali ja inace obozavam Harry Potter...sve...film...knjigu...sve....a sad je tako pocela i ona...pa evo samo za tebe....

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (33) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.