< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

2 complicated 4 u




Myspace Graphics


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
KASTANJER RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ









Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jejejeeeeeeeeeeeeee


SHOWWWWWWWWWWW ME SOME DANCE!!!!!!!!!!!!




Myspace Mini Clips





Myspace Mini Clips




Myspace Mini Clips

nedjelja, 04.06.2006.



adopt your own virtual pet!


evo kao sto ste vidijeli posvojile smo paučića pod imenom Image Hosted by ImageShack.us i full mi (nini) je sladak, zašto je crveni?? zato jer nam je to najdraža boja......inače noelle nema za ništa vremena jer na dramskoj svaki dan imaju probe, ali isplati se, vidijela sam dio predstave i suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper je, neki na misle tako, ali ja se ne slažem sa njima..........e da ima novosti, tj. to nisu novosti, ali ih vi neznate, ja to planiram još od praznika, na jesen upisujem se na gitaru, prvo sam mislili na bubnjeve, ali kada sam se savjetovala sa iskusnim ljudima odlučila sam se za gitaru, evo da vam stavim još neke slike, i kada završi škola(jeeeeeeeeeejj) čemo se ja i noelle nači da malo sredimo blog, a vo nam do tada komentirajte malo, malo puno.............pussssaaaa i biiiggggggg KI$$kiss
slikee....
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us....

e da i ovo najvažnije..



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.