Riječi na zrnu graška

06.05.2007., nedjelja

Pričopjesma o jednoj priči


Sve je započelo onoga dana
kada sam posudila krila jednog pileta
koje je htjelo nešto reći
u letu

Naumila sam naučiti nove riječi tada
kojima bih opisala tvoj osmijeh
njegovu sličnost sa maramicom
nježno složenom u džepu odijela

Činila se viteškom
ta godina ispod četvrtine jabuke
sa rukama što su je razlikovale
od mrtve prirode

Pričali smo ulicama
da stići ćemo u ranu zoru
u oldtimeru posuđenom
iz stare detektivske priče

Ja sam naumila biti lijevi pločnik kasnije
a ti desni
bili smo si ponekad nešto bliži
igrajući se na zebri dok je bilo zeleno

I onda dok sam pjevala
o kutiji punoj tebe
zamišljala sam da si maslačak
i da se pretvaraš u malog medvjeda na nebu
kada bih izdahom završila strofu

U meni su sada mašne
što me bahato obavijaju poput bršljana
jer ništa drugo i nije moglo imati plodnog tla
u mojoj dječjoj krvi

Jedino što poznajem
priče su što prolaze kroz hvatač snova
na mom prozoru

Dvije riječi postale su moje ime

- 09:46 - Reci teti (10) - Isprintaj tetu - #

<< Arhiva >>











Graškići


Voće i povrće