--* bAKiCa --* ViljushNilma

kAAd i mALa bila(8) i piSala i sVAko dRuG0 i sVAk0 isTo KO i dRUgi ko I j(a)a pa niko nije izmislio DA kako gOd onaj TAKo i onaj I kAo dA SU se gLEdaLi a nISu sEE glEEdaLLi KaKo KO piše iLi cRta, vEć doĐe sVAkoM kAAko doĐe, i SvI moGu iSTo, SVima jE dAt dAr, Pa SE daROVitima NE dIve, i LOŠE im je

subota, 30.10.2004.

mOJa dRUGa mIrJanA

S mIRjaNom sAM jA krAVu sVOjU čUVaLa a I oNA SvoJU, i gOBlenE vEZle kAd sMO pORaSle i veLKe kAD sMO bILe pRIčaLE sMO o mOMcIMa. jA sAM dEBeLa sAM biiLLA i tO zNAte, pA sU mI sE RugaLi, i bOLilo mE mNOgO, aL’ sAM jELa pUNo oPEt. mIRjaNa jE iMAla i oVCe, a mOJi niSMo, jER tATa nIJe hTIO, reK’o jE sAMo kRAVa i kOKošI, pA nISmo kOZu iMAli ni sVInJu vEĆ nJIVu gDJe jE tATa rADIo nA konJU i oR’o sVE pA sIJ’o i iMALi sMo hRANe. oD mIRJanINog tATe jE tATa mOJ kUPIo vUNe pA mE mAJKa uČILa dA dVa naMiČEm tRI sUMiČEm dA PletEm ĐeMPeR zA ZimE mAMi tATi i SekaMA kOJE sU bILe mLAĐE i sPAVale sU mNOGo, aL’ jA saM zNAla dA ćE i One bITi veL’Ke k’O jA. pA sAm PLeLa i i sA mIRjaNoM prIČaLA, i fINih jE zGOdA biiLLo, pA ćU vAM iH pRIčaTi kAD bAKiCa oPEt dOĐe... hVAla šTO dOĐete bAKi !!! bAKa sVE vOLi i LjUBi dOBre uNUćiĆe...

- 16:57 - bAKi rECi kAo=dA je maLa (15) - svIMaoDnESi - #

<< Arhiva >>