Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Bok ljudi, evo nešto malo o meni:
Ime: Nikolin@wavewave
Godina rođenja: 19.09.1994 god.
Razred: 8.fthumbup
Slušam: sve po malo, najviše Tošu
Naj film:High school musicalthumbupthumbup
Evo, to je dovoljno da
me se prepozna!!!!wavewave

Puno mi komentirajte, sve komentare vraćam!!!wave
wavewavewinksretan


NNeat
IIntelligent
KKind
OOrderly
LLoving
IIrresistible
NNoisy
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

My friends:

Petra
Mattea
Kata
Nina

ewo i moj blogich hsm4ewer fan klub....učlanite se i wi...heheh...
Moj HSM fan blogich!!


My best friends


MATTEA


Ona mi je jako dobra prijateljica!!!belj
Super je osoba i mogu joj sve reći.zubo
Zna sve moje tajne i nikada me nije izdala!wink
Ona je stvarno super, lipa je i zgodna i pametna!!
Neznam što bi pisala o njoj!!
Jedino me nekada zna iživcirati ali dobra je ona!!wink
Prijateljice smo od vrtića !!!!naughtynaughty
Još u to ne mogu povjerovati!!rolleyes
Uvik mi pomogne kada imam neki ispit ili kada me ispituju!!!!
POZZZZZZZ MATTEI!!!!!!

PETRA
Ona mi je super prijateljica!!!!thumbupthumbup
Nas dvi uvijek jedna drugu iživciramo pa se na kraju odma pomirimosretansretan
Ona je lipa, pametna, zgodna i ŠTREBERICA!!!
Šalim se!! wavewavesretan
Njoj uvik sve govorim prvoj.thumbup
Nikada me nije izdala i uvik mi pomogne kada triba!beljsretansretan
Skroz je otkačena i uvijek vesela, osim kada imamo ispit, onda se bolje ne diraj u nju!!!naughtynutbelj
Prvo joj je učenje a onda zafrkancija!!!thumbup
Tako i triba, samo što ja to baš ne bi mogla.dead
Ona je jednostavno super tako da ne znam što da pišem o njoj!!!nutsretanroflwave
VELIKI POZZZ PETRI!!!!!!!!!!!!!!!!wavewave


ANITA


Ona vam je skroz lulasta!!!!
Ali je uvijek spremna pomoći kada triba!!!!!
Da nema nje ja ne bi prošla ni 2, sigurno bi iz svakog predmeta išla na popravni!!sretansretanbeljwinkwave
A pod satom je dosta brbljava, uvik mora pričati!!!sretan
Hehehe!!!!!rofl Šalim se!!sretan
A jedino je što me nervira kod nje jest to što me nekada zna pretući, bolje reći da me ubija!!sretan
Dobra je ona, samo je nekada uvati na momente!!sretan
Ona je jednostavno ratoborna i tu si ne može pomoći!!!no
A to je sigurno zbog njenog juda koji je prestala trenirati pa se na nama iskaljuje!!roflnut
Ona je super, ne znam što da pišem više o njoj!!sretanbelj
POOOZZZZZZZZZ ANITI!!!!


KETTY
Ona se zove Kata ali svi je zovemo Ketty!!thumbup
Ona je stvarno super i totalno otkačena osoba!!!!roflzubobelj
Uvijek je spremna pomoći.zujo
Nikada nije ljuta ili tužna, ona je jednostavno uvijek sretna i dobre volje!!!sretansretan
Stvarno je super prijateljica.thumbupthumbup
Uvijek kada sam loše volje ona me oraspoloži!!deadsretan
Jednostavno je takva osoba.thumbupthumbupsretansretan
POOOZZZ KATI!!!!!!!!!!!wavewavewave

Ketty & j@
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


Various Artists Lyrics



October Fall Lyrics



- Zac Efron Lyrics



J@ i Ana
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

SLIKICE SA IZLETA
Budija, Dady, Stipe


Budija


Dević


Jerić


Ja & Mattea


Nino


Ivana nam se bila dobro naspavala hehehebeljsretan


Svi na klackalicuthumbupthumbuproflrofl


Petra & Mattea


Nina & Kata


Mattea


Anita, Kata i Nina


Zološki vrt


Zološki


J@



Kata, Nina, Petra, Mattea, Anita & j@
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Kata, Nina, Mattea & j@
Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us






MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com


petak, 04.07.2008.

Dosadan dan!!

Evo i mene nakon dužeg vremena!!!sretansretan Nisan dugo pisala post pa će ovaj biti kratak jer nema ništa novog!!nonono Danas sam popodne išla vani sa Matteom i Petrom.thumbupthumbup Čim smo ušle u Mercatora one su po običaju morale nešto pojesti!!!!njaminjaminjami Otišle smo na piće i vidili Katu.nut Čudo da je ona bila u minici jer je ona inače sportski tip, pa me to malo začudilo.zujozujonutnutnutnaughtyHhehehe!!roflrofl Poslije smo išle u Interspara da Mattea kupi neku vodu i onda se išle šetati.nutnut Meni se nije dalo pa san ja otišla doma.smijeh Kod kuće san se dosađivala i gledala televiziju.bangbangbang Oko devet san izašla vani i zafrkavala se sa prijateljicama i prijateljima.thumbupthumbupwavemahzubowink Onda nam je izaša tamo neki did i počeo nam nam nešto srati da mu smetamo i da ne može čuti televiziju od nas!!ludludlud I onda je nazvao policiju!!ludludheadbangrolleyesnamcorlud Kada je došla policija, rekli su nam da svi idemo kući!!ludludmah Je, je!! Mi smo lipo se pokupili i otišli kod mercatora. Tamo smo se zafrkavali i sprdali. Onda je opet došla policija, ali je ovaj put samo prošla pored nas da vide što radimo.sretansretan Kasnije smo ja i Ana S. otišle doma a ostali su ostali.thumbupzujo VELIKI POZZ: Petri, Mattei, Aniti, Ketty, Ani, Ani J., Kati K., Luki, Luci, Ani S. i B., i ostalima, neda mi se nabrajati!!!!!
KISS!!!!!!!kissmahmah



| komentiraj! (29) | isprintaj | # |