srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...xXx...sve o meni...xXx...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

http://pinilko11.blog.hr
nina-my best friend

http://dance11.blog.hr
tonka-isto moja super frendica

.........O MENI..........

ime:žana

nadimak:žanči,niky
wolim: swoje prijatelje,dečka,nutellu,msn,rolanje...
godine:11
hobi:ples,glazbena
ne wolim:sebične i dvolične ljude

>....PRIJATELJICE:
ana p
ana b
renata
beta
nina
mely
tonka
sara
tina
dajana
ivona
iva
tea
klara
anamarija
margareta...

...PRIJATELJI:
boky
kapa
tony
karlo
zelja
žuna
mikac...













.......owako izgledaju moje frendice......



ana p:myspace layouts

myspace layouts





marija n:layouts myspace

layouts myspace




ja:myspace layout codes

myspace layout



tonka:myspace layout images

myspace layout




anamarija:cool myspace layouts

cool myspace layouts




bety:cool myspace layouts

cool myspace layouts




mely:cool myspace layouts

cool myspace layouts




megy:myspace layouts

myspace layouts













e ljudi ja pozz: *tončicu*mah
*sestričnu*mah
*megy*mah
*mely*mah
*bety*mah
*kapu*mah
*borisa*mah
*žunića*mah
*mikca*mah
*i swe druge koji su tu*mah

ewo malo sličica

pimp myspace profile

pimp myspace profile






myspace layouts

myspace layouts



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace layouts

myspace layouts



myspace glitter

myspace glitter



layouts myspace

layouts myspace

srijeda, 09.07.2008.

ewo malo mene...nedostajao mi je internet..hh...

hay svima ljudi...mah
danas mi došli bratići iz njemačkeyes...uf..nisam ih vidjela od...prošle godine...baš su ostali isti. lol...smijeh=)
ewo malo ću vam ih opisat:

marcel: onaj stariji...hh...baš je dobar, voli se šalit, slabo razumije hrvatski(jedva se sporazumjevamo) danas ću ga pitat da pričamo na engleskomsretan...sad će ić 7 ili 8 razz..thumbup.valjda razumije engleski..hh....

marko: e to je onaj moj mali slatkiš.zubo..mislim nije mali, sad je razz ko ja,al izgleda ko da će drugi.wink..joj...baš ga volim...on je baš sladak, al je mali vražić i nekad me zna naljutitmad, al ja se brzo odljutim...lol.smokin

obadvojica imaju plavu kosu i plave oči...to su najbolji bratiči na svijetu!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us14:56 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (4)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.