< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

u blogu ce biti svega

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

NEŠTO O MENI:
IME:Nikolina
PREZIME:zaboravila ga
IMAM:14 godina
IDEM:sad cu 8 razred
ZIVIM:
u Slavonskom Brodu
VOLIM:
se druziti,plesati,zajebavati se,rolati,
jednog decka,kosarku...
MRZIM:par osoba iz razreda,skolu,
umisljene ljude....
SLUŠAM:narodnjake,uglavnom sve
osim Tokio Hotela
NAJ FRENDICE:
Martina(super cura,sa mnom u drustvu,
voli se zajebavat...),Katarina(super cura ide sa
mnom u razred ponekad bude s nama vani)...
NAJ FRENDOVI:
Marin(super decko,moj naj frend,voli se zajebavat....)
Marijo(super decko,voli se zajebavat,jedan od mojih naj fredova...)

subota, 03.11.2007.

ODLUCILA SAM

Eto novi post,kao sto vidite po naslovu odlucila sam ostavit blog.Pisat cu cesce postove ali ne bas dugacke...danas idem van sa svojim drustvom.Nadam se da ce bit sve super i naravno da se necu ovaj put napit...hehe.Jedva cekam da ih sve vidim nisam ih vidjela vec dugo,jedino sam s Martinom neki dan isla na kavu..Eto ja sam slobodna za sada,znaci prekinula sam s deckom i nesvidja mi se niko zasad.Odlucila sam bit malo slobodna,super mi je bez decka sada,imam potpunu slobodu mogu raditi sta hocu i s kim hocu,ne treba mi decko sada.Vecina iz drustva ne izlazi cesto,nas par idemo stalno van,Martina ne izlazi bas van ni preko vikenda s nama jer ode s drugim frendicama do grada.Odmah cu reci Martina ne ljutim se na tebe sto ne izlazis s nama van preko vikenda,imas ti i drugih frendica i frendova nismo ti mi jedini i naravno imas se pravo druziti s kim hoces.Idem sad,malo spremit po kuci i onda kasnije van.Pozdrav svima

|komentiraj 23| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.