< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

u blogu ce biti svega

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

NEŠTO O MENI:
IME:Nikolina
PREZIME:zaboravila ga
IMAM:14 godina
IDEM:sad cu 8 razred
ZIVIM:
u Slavonskom Brodu
VOLIM:
se druziti,plesati,zajebavati se,rolati,
jednog decka,kosarku...
MRZIM:par osoba iz razreda,skolu,
umisljene ljude....
SLUŠAM:narodnjake,uglavnom sve
osim Tokio Hotela
NAJ FRENDICE:
Martina(super cura,sa mnom u drustvu,
voli se zajebavat...),Katarina(super cura ide sa
mnom u razred ponekad bude s nama vani)...
NAJ FRENDOVI:
Marin(super decko,moj naj frend,voli se zajebavat....)
Marijo(super decko,voli se zajebavat,jedan od mojih naj fredova...)

ponedjeljak, 02.04.2007.

EVO ME LJUDOVI

Hy!Evo i mene,napokon sam uhvatila vremena da napisem novi post.Eto odakle da pocnem nemam vise decka,ali to je privremeno ipak nije on najvazniji na svijetu.Eto sad pisem post i gledam seriju danas je pocela 1epizoda zove se skrivena istina.Serija mi se cini super.Ovaj tjedan sam prva smjena,joj kako je to lijepo.Mislim na to jer nemoram zurit kuci kako bi stigla jos izaci,odmorit se malo,jesti i jos toga.Ma necu vise o tome.Jutros idemo Kety(Katarina) i ja u skolu i neko zove mene i okrenem se ja a ono iza nas Kamenski.Sacekali mi njega i isli ostatak puta zajedno do skole.Zajebavali se cijelo vrijeme dok nije pocela nastava i stojimo mi pred skolom i ide nastavnik iz matematike i on nama joj djeco kako se mozete tako na uranak zezat,a ja njemu kazem pa nebudemo mi budni do 2 ili 3 sata budni i ne radimo svakakve stvari kao vi sa zenom.On se samo okrenio,pogledao me i izderao se NIKOLINA PREKINi,a ja njemu na to ja neznam kako se vi mozete derat na uranak,a Kamenski se opalio smijat ko da nije normalan.Poslije Kamenski mene pita ocemo bit veceras vani jer bi dosli on i Mario pa bi isli do drugog Marija.Sigurno ce ici i oni s nama joj bit ce super jer ce sigurno ici i Josipa,Barbara,Monika,Hrco,Matej K.i jos njih.Imam puno tema o cemu pisat,a neznam odakle poceti,a posto imam puno za pisat cesce cu biti na blogu.Neda mi se sada vise pisati,pa cu staviti par slika.Ocekujem puno vasih komentara.Idem ja sad stavit koju slikicu.Poooooz

MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Badji - Koliko te ludo volim ja



|komentiraj 20| printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.