siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

u blogu ce biti svega

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

NEŠTO O MENI:
IME:Nikolina
PREZIME:zaboravila ga
IMAM:14 godina
IDEM:sad cu 8 razred
ZIVIM:
u Slavonskom Brodu
VOLIM:
se druziti,plesati,zajebavati se,rolati,
jednog decka,kosarku...
MRZIM:par osoba iz razreda,skolu,
umisljene ljude....
SLUŠAM:narodnjake,uglavnom sve
osim Tokio Hotela
NAJ FRENDICE:
Martina(super cura,sa mnom u drustvu,
voli se zajebavat...),Katarina(super cura ide sa
mnom u razred ponekad bude s nama vani)...
NAJ FRENDOVI:
Marin(super decko,moj naj frend,voli se zajebavat....)
Marijo(super decko,voli se zajebavat,jedan od mojih naj fredova...)

četvrtak, 11.01.2007.

MaRtInInO cUdNo PoNaSaNJe


Jucer sam nazvala Martinu i rekla da spremi stvari jer smo se bile dogovorile da ce ona doc kod mene spavati te da ce me tata dovesti do nje pa cemo od nje pjeske do mene.Kada sam dosla kod nje ona je vec bila spremna te smo popile sok kod nje pa krenule do mene i kasnije van.Nakon sto smo dosle kod mene Martina je ostavila stvari u mojoj sobi i onda smo otisle van.Posto je ona spavala kod mene ostale smo duze vani jer je ona smijela ostati do 21:30sati jer joj mama nije dala da bude kao po ljeti,a ja sam mogla duze te smo pitale moju mamu(posto je ona spavala kod mene,a njezina mama nije znala) da ostanemo malo duze od 21:30.Moja mama je popustila te nam je dozvolila do 23sata.Cijelo vrijeme vani Martina je bila u nekom svom svijetu(pricala je,ali se nije zajebavala)koji samo ona razumije i nitko vise te nije htjela reci sto je muci.Sjedili smo na skolskom igralistu“Antun Mihanovic” skole te kada su Tony i Tibor otisli kupiti cigare pitala sam je “Martina sto ti je zasto si takva”,a ona je pitala kakva sam to ja sto je vama sta ste svi neki nabrijani”ja sam joj samo uzvratila“kao da si u nekom svom svijetu nitko od nas nije nabrijan”.Martina je uzdahnula i rekla“ok reci cu ti,ali nemoj nikome reci”naravno necu rec nikome rekla sam,a ona je rekla“Nikolina fali mi tata,zelim ga opet vidjeti,osjetiti njegov poljubac na obrazu,zelim da me zagrli da se opet osjecam sigurnijom,da se zezam s njim”te su joj suze krenule niz lice.U to vrijeme kada je ona pocela pricati naisli su Tony i Tibor no mi ih nismo vidjeli.Nekoliko trenutaka su stajali iza nas,a ja sam je tjesila.U jednom trenutku su Tony i Tibor rekli culi smo sve te je Tony sjeo kraj Martine i tjesio ju dok je ona izbacila sve iz sebe.Kada se smirila rekla je“ja sam se izjadala jednoj osobi,a tri su je cule i,ako ja to nisam zeljela”.Nakon nekog vremena je uzela jednu cigaru te se pocela zajebavat,a mi smo joj rekli da je opet ona stara koja je bila te da je grozno izgledala u onom svom svijetu.Na kraju je ona opet bila ona stara te smo se nastavili zajebavati i sve je bilo SUPERRRRRRRRRRR kao i uvijek.Martina je ponovno u ovom nasem svijetu,a ne onome kao da je sama ona na svijetu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSAAAAAAAAAAAAAAAAA svima

|komentiraj 2| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.