Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


K0M3NT4R! Yep/NoP

by LiLBuTEviL

Opis bloga

Moj 3. bolg po redu....haha..od prva 2 izgubila lozinku...jao...a valjda necu i od ovoga...=))

naughtynutO meni:
Ime:NikoLina
Idem u 1. razz Grafičke škoLe Zadar..smokin
Obožavam pjevanje, gLumu i pLes.cerekcerek
Idem u privatnu gLazbenu škoLu-Korona u Zadru.thumbup
Jako voLim svoje prijateLje & naj kvart u Zadru-Yumu!!thumbupwave
Obožavam Zadar, ali bi volila otići u Amerikucrycerek...
I to je to za sad..♥ dead

Linkovi

Moj Twitter ♥ =)) :
http://twitter.com/nikolinaniky

četvrtak, 21.01.2010.

Napravila Twitter, pa evo i blog =)

3. bLog po redu...Hahanut..žaLosno je to što sam od prva 2 izgubiLa Lozinku.headbang..jao...=))...ALi nema veze...Nakon sto godina opet pisati bLog je stvarno cudno...Uskoro cu vam staviti link os mog starog bloga da me se sjetite kad ga pogledate..belj..Za prvi post ovo bi stvarno biLo dosta...=)) Wwpp....pogotovo svoj bivši 8.f i sadašnji 1.c i sve ostale...kisskisskissnaughty
NiKy :))
Pratite me i na Twitteru ako želite:
https://twitter.com/nikolinaniky
E da, i još sam vam zaboravila reci jednu stvar...obožavam High School Musical & Sumrak :))cerek

Image and video hosting by TinyPic

Zanima me so vam je naj pa glasujte:wink

ThE BeSt Is:
FaCeBoOK
TwITTeR
MySpAcE
BloG
  
pollcode.com free polls


- 00:38 - k0m3nt!r4j(3) - Pr!nt4j - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.