http://www.radiostudent.fpzg.hr/
http://www.guerrillagirl.net/
http://www.index.hr/
http://www.jutarnji.hr/


Photobucket

nikolina kranjec

nedjelja, 05.12.2010.

Narodne nošnje Zagrebačke županije i grada Zagreba na starim razglednicama

Nakon priprema koje su trajale čak godinu dana, u zelinskom gradskom muzeju
izloženo je oko tisuću različitih razglednica. Razglednice su to sa motivima
narodnih nošnji iz Zagreba i Zagrebačke županije. Neke su stare čak stotinjak
i više godina, a vjerno prikazuju nekadašnje običaje, odjeću, krajolik, ljude i životinje.
Posjetiteljima su, koliko sam primjetila, najzanimljivije razglednice njihovog,zelinskog kraja,
od kojih neke prikazuju stare zelinske obitelji i njihovu životnu svakodnevnicu.
PhotobucketPhotobucket

Razglednice su izvor visoke kulturne vrijednosti i važne su za proučavanje naše kulturne baštine.
Samoj izložbi uvelike su pridonijeli vanjski suradnici, poput Zdravka Valentakovića, zelinskog
kolekcionara satova, fotografija, starinskih predmeta i razglednica, koje je posudio muzeju za
istraživanje i izložbu. Druge razglednice su otkupljene, a neke čak i pronađene u zaboravljenim
škrinjama, na starim tavanima.
Photobucket

Iskreno, ne sjećam se nažalost, kada sam posljedni put poslala nekome razglednicu. Ili ju dobila.
A uvijek sam ih voljela i slati i dobivati, veselile su me. Pa sam upravo iz tog razloga, uživala
u zanimljivoj izložbi, koju bih svakome preporučila. Naučila sam nešto novo, vidjela kako se
nekad živjelo, bogatstvo narodnih nošnji, koje očaravaju svojom raskošnošću, a nekim sam se
razglednicama i nasmijala od srca. A osim razlednica , izloženo je i nekoliko primjeraka starih
narodnih nošnji. U muzeju su zadovoljni odazivom posjetitelja , a sam ravnatelj se nada kako će i
stanovnici drugih gradova u županiji, imati priliku pogledati izložbu.



- 20:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (4)
Travanj 2011 (4)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Studentski blog

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket