slikice:

wavewave


Thompson je legenda....


THOMPSON BILI CVITE.....

Thompson u krvi....

Nitko mu nije ravan.....THOmpSON


Thompson.....Legendo

THOMPSON...



...................






Evo ovo vam je mojih par fotki...zujo

Jaaaaaaaaaaaaa..........


Ja i moja frendica....


Ja i moj frend...


Jaaaaaa....


Jaaaaaaaaaaaa....


Ja i moja najbolja frendica....


Ja i moj frend....





< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

O MENI...

Ime Nikolina
Prezime: Jurković
Razred:1.f frizerske u Đurđevcu
Godine:12.ožujka 1992.
Slobodno vrijeme:rolanje,dop SMS-om,surfanje po chat-u
To bi bilo to o meni!!!!!!!!!kisskiss



Get your own playlist at snapdrive.net!

Linkovi

Vidačekica

Marija Jozić

Josipa

Marko

Martin

Bengezica

Martina K.

ponedjeljak, 14.04.2008.

Ej ljudi evo mene znam da me dugo nije bilo...ai eto me sad...

wavemahwavemahJoj nisam vam jako dugo pisala comp mi je bio malo strgan pa vam nisam jakooooo dugo pisala...Ali evo sad sam tu samo za vas i od sad cu cesce pisati postove...obecajen...da vam budem iskrena kod mene se u ovo zadnje vrijeme nije nesto posebno dogadalo...ali....hm...upoznala sam jos puno novih frendova i sve mi je ljepse ici u skolu da vam budem iskrena nisam bas neki ljubitelj skole ali sad u nazad nekih 3 tjedna nekako obozavan ici u skolu...hehe...sigurno se pitate koji je razlog sto mi se odjedanput tako jako ide u skolu....ajd reci cu vam u cemu je stos.postoji jedan decko kojeg sam samo cekala da se pojavi....jao a,kad se je pojavio nisam vjerovala da je to istina mislila sam da sanjam ali to je bila java nije bio san...prvi put kad smo se upoznali bio mi je tako nekako smotan,smjesan sa svojim famoznim izjavama,ali nisam obracala previse paznje na to on je bio tako zablistao taj dan kao da sam upoznala andela...ma nesto posebno je...tako je dobar,drag i uvijek nasmijan sto mi se jako svida na njemu....i tako sad se svaki dan vidimo odemo na sokic porazgovaramo malo a,ja procvjetam kad sam s njim nista mi drugo nije vazno osim njega...bas mi je lijepo s njim...hm...on je nesto posebo...a dobro malo sam se previse uzivila..hehe..mislim da je to bilo to sto sam htjela s vama podijeliti...evo sad sam vam napisala novi post pa komajte sto vise tako da dobijete novi post...naravno ako zelite nesto vise o meni saznati...hehe...samo da znate da sam vam jako zahvalna na svakom komentaru..i naravno svaki komentar uzvracam.....ako nevjerujete uvjerite se....aj sad dragi moji iden ca pa se mi jos cujemo.....btw...I KOMAJTE MI JAKO PUNOOOOOO.....sve vas volim vasa Nycky......bye...pusek...kisskisswinkwink



* komentiraj (97) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.