< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moje visočanstvo:

01.06.1989. g. U 5:40 MIN U RANU ZORU
na svijet je doputovala cura hm...
što znači da ima 18 i kusur...
ženka, ljudskog porijekla,
čokoladne puti...
rođena s jadnih 2 kg.... hm....

-živi u preljepom gradu... Dubrovniku...
koji jest preljep... preljep,
ma najljepši...
najbolji..... hm...
ali ga malo kvare ljudi,
ne mislim na Dubrovčane
već na onu gamad koja većinom
ljeti obilazi naše područje,
a dolazi preko
južne granice Hrvatske....
hm... neću više
jer ne želim preprike u vezi toga na ovom blogu!

-ne voli crtiće.. aaaa
-velika je maza, obožava kad je se mazi pazi,
bila to prijateljica, roditelji....
-Patim za pažnjom....
taj osječaj sigurnosti i voljenosti...
Provodim većinu vremena pred ogledalom,
ne ne mislim da sam lijepa... ali ne i ružna..
proučavam se hehe

-Uvijek tražim opravdanje za druge ljude...
uvijek pomislim ej pa što da sam ja to napravila....

-Ne volim licemjere,
ljude koji nemaju svoj stav,
ljude koji ne mogu podnijet kritiku,
osvetoljubive, pohlepne, škrte......
ajme a pogotovo one koji nešto počmu...
"ajme moran ti nešto reči,znaš...."
i gotovo ..j* da ne rečen šta....aaaa



nikolinadadic@hotmail.com -msn

Image Hosted by ImageShack.us

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Teško je kad si nitko i ništa onome tko je tebi sve...al život teče dalje i ne pita boli li ili ne....Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PAMTIT ĆU JEDNO LJETO...
I JEDAN SUNČEV SJAJ...
PAMTIT ĆU JEDNE SMEĐE OČI...
NJIHOV BLAGI SJAJ...
PAMTIT ĆU JEDNE USNE...
I KOSU CRNE BOJE...
PAMTIT ĆU JEDNO...



Jos me pali dodir njegov
jos ka prut sva zadrscen
kad ga samo spomenem

Sad kad prosla san kroz sve
od zivota nevoje
sad ti stvarno mogu rec'

Uvik ces, duso, ostati
svitlo bez kojeg ne mogu
kampanel moje ljubavi
jedina luka na moru

I skloniste od nevere
nevere sta je nose godine

Ma jos me pali dodir njegov
poljubac prvi okusan
ma ko ce zaboravit njega

I bit ces mi skloniste od nevere
nevere sta mi nose godine

Uvik ces duso ostati
kampanel moje ljubavi


petak, 19.10.2007.

Toše, ti si naš anđeo! Bice mi zadovoljstvo da pricam svojoj djeci kako je bio jednom jedan Tose

Image Hosted by ImageShack.us


Evo i mene nakon duuugog odmora... Svašta se događalo, ali jednostavno nisam imala vremena pisat...
Ali nešto čovjeka vazda nagne da počne nanovo pisat, pa tako i mene smrt Toše... Pa imao je samo 26 godina .. zašto baš on? Zašto baš on od njih troje? Zašto tako mlad? Zašto tako uspješan? Stotine pitanja nam proleti kroz glavu... Ali ne samo on, krcato njih koji su samo tako otišili.. bez pozdrava... tako iznenada..i tako tužno.... Previše neisupnjenih planova, snova, ideja...

ON je u ovoliko malo godina uljepšo život milijunima mladih a i starijih svojim pjesmama... Bog zove k sebi samo dobre ljude pa se tako nadam da je i on sada negdje gore, sretan što će se njegove pjesme i dalje pjevati ... Postat će legenda...! Za njega su moji roditeljji govorili da ga nitko nikad neće nadmašit! Rijetko je tko za života stekao toliko prijatelja i osvojio tolika srca!

Još uvijek ne možemo vjerovati da ga više nema među nama. Dijelio je s nama svoje uspone i padove, svoje ljubavne dileme i uspjehe, hitove. Bez tebe Toše, više nikad neće biti isto!
Gubitak je ogroman, nenadoknadiv za Makedoniju, ali i za našu zemlju, za njemu bliske ljude, ali i za sve one kojima je kao UNICEF-ov ambasador dobre volje nesebično pomagao i pružao nadu za bolje sutra! Teško je povjerovat da takav čovjek neće više biti tu i uljepšavat nam živote!Uradio je vise za svojih 26 godina nego ce citave vlade i politicari ikada. Ma bilo više od boli koga!

"Ne odajte se alkoholu, drogi i drugim zlima, nego poput Toše iskoristite talente koje vam je Bog dao", poručio je arhiepiskop ohridsko-makedonski Stefan

Izgleda daTeško je vjerovati da ga više nema, ali sve je to igra bez granica!!! Ko živi s vjerom u Boga ne umire nego zaslužuje život vječni!!! Toše ti si svoj vječni život zaradio svojom humanošću i dobrotom!!! Laka ti bila zemlja u kojoj sniješ vječni san!!! Počivaj u miru!!!Onaj gore ima neki svoj plan mada ga ne kontam nikako. .
"Makedonija je izgubila svoje najveće blago, svog najvećeg glazbenika. Nema utjehe. On nije bio umjetnik. On je bio remek djelo. Pozdravljam te u velikoj tuzi i boli zbog toga što si nas ostavio prerano", rekla je Tošina prijateljica Vesna Petruševska, te nakon toga zatražila pljesak za Tošu.
Njegova je pjesma prisutna ne samo u našim srcima već i u srcima svih balkanski naroda


Pjesma Tonija Cetinskog za Tošu....

Ostavi svjetlo na putu kojim
želiš poći
Pomozi mi kad snivam,
sretan i nasmijan da mogu ti doći
Podigni ruke, u bijeli hram
uspravno kreni
I reci tiho svima da ostat
ćeš dijete među anđelima
A ja?
Neka mi Bog otvori oči,
neka mi nebo pojača sluh
Da čujem te i vidim
u svakom snu
A ti?
Neka ti Bog podari krila
Neka ti nebo podari spas
Da pjevaš, pjevaš svima
da zauvijek čuju tvoj glas
Ova te zemlja
voli i čuva uspomene
na dane kad si bio tu,
a dragi ljudi nose te ko vječnu ranu
A ona?
Na jastuku leži. U nebo gleda,
sklapa ruke i suze skriva što
nisi s njom dok letiš s anđelima



| komentari (85) | print | # |

<< Arhiva >>

0