< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

11/2008 (1)
10/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (5)
06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (5)
03/2008 (14)
02/2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Neš o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Hy, ja sam Nikola, zovu me Nike, Nikec, Nix... Visok sam nekih 175 cm i težak nekih 50 kg, imam smeđu kosu (uvijek imam neki friz) i zelene oci... Slušam skoro sve, Thompsona, Škoru, techno (Scootera najviše), cajke (najviše Sinana Sakića, Sejo Keyduru, Djogani...)... Znam da Thompson i cajke ne idu skupa ali, jbg... Trenutno sam ono, cool.. Opet sam single!!!! Uglavnom, eto htio sam nap neš o sebi, tako da se zna!!! Pozz everybody wave

Blogovi moje ekipe

Ena

Sarah

Patriša

Sanchy

Dea

Luce i Doky

Moji Best frendovi & Best frendice

Ekipa:

Luka (Bašo) party smokin



Željko (Žac) party smokin



Image Hosted by ImageShack.us

Ivan (Tombi) party



Mateo (Njego, Mate) party



Goran (Mika, Gogo) party smokin



Amberg (Bergi, Marek) party smokin





Best frendice:

Image Hosted by ImageShack.us

(Š)Eva

Natalija (Taja)

Andrea (Rea) party

Ena (Sisa, Pamelica) party smokin

Dajana (Daya) party smokin

Stjepani (Guga, Pjega) party smokin + Sedlić cerek

Patricia (Pata) party

Dea (Geek) party

Mia (Spaky) party

Slike

Evo vam neka zika..

Siniša Vuco - Podigla me iz pepela

Siniša Vuco - Molim te, vrati se

Slike..

[nedjelja][13.04.2008.]

Šta je ??? Jaje!!!

Ej ljudiiiii mah ..... Jučer je OPET bio party, bilo mi je slabo jer ja inače ne podnosim pivu no ... A moro sam eksat dizel no , a jednostavno mi je to ogavno.... Igro sam sa Ivanom na karte pa sam ih popio 6, a Ivan 8... Al je meni od toga bilo slabo cijelu večer cry ... To mi je prvi put da mi je od alkohola bilo slabo, a da nisam pijan... Malo jadno no ... Ali kad me je proslo (nije baš prošlo nego izašlo...) sam malo cugao bambusa party ... I eto malo mi je bilo bolje... I kaže meni Ivan koju ćeš pjesmu... P.S. Nisam pušio jer bi mi bilo još lošije!!! Ja kažem Čik, čik, čik pogodi i jednu cigaru smokin , i dodao sam da će mi to bit najveća greška... I počnem ja pjevat i povučem dim smokin ... U roku od 10 sekundi sam bio u WC-u... Al nakon toga sam bio ko nov... Al sam morao doma... E da Eva i Taja su Žacu kupile nove zvučnike thumbup , tako da se sad Hreljani neće bunit da je slaba muzika... Jbt šta to dere yes , cijelu večer nismo pojačali do kraja, samo do pola.... A bilo je puno jače nego inače, tako da... Sad je zakon zujo ... Na partyu nas je bilo malo tuzan .... Žac, Ivan, Harry, Hugo i ja... Poslije su došli Neven, Pilot i Nadarević (stariji)... Oko ponoći smo išli po cigare smokin u Pub, tamo kod marketa je Ivan počeo pjevat neš protiv Hajduka pjeva ... Pa se neki lik koji je pišo po stupu (stanici) zadero šta je, Ivan mu kaže jaje... I tako jedno 5 puta, onda je tip krenuo prema nama, a Ivan je hladno reko : A šta, nas je troje (Žac, Ivan i ja) a on je jedan, namlatit ćemo ga rofl ... I tako smo se s njim pomlatili i ubili Boga u njemu... Bwahahahahahahahahahahaha rofl rofl rofl rofl rofl ....... Moš mislit, ušli smo u Pub i kupili cigare smokin , tip je ušo unutra i prošo negdje kod benda... I tako smo se vratili nazad... Eto, to je bio još jedan party... Čujem da je Hreljanima bilo super u Miletu party smokin cerek ... Pozz wave



[ 17 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.