< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

11/2008 (1)
10/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (5)
06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (5)
03/2008 (14)
02/2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Neš o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Hy, ja sam Nikola, zovu me Nike, Nikec, Nix... Visok sam nekih 175 cm i težak nekih 50 kg, imam smeđu kosu (uvijek imam neki friz) i zelene oci... Slušam skoro sve, Thompsona, Škoru, techno (Scootera najviše), cajke (najviše Sinana Sakića, Sejo Keyduru, Djogani...)... Znam da Thompson i cajke ne idu skupa ali, jbg... Trenutno sam ono, cool.. Opet sam single!!!! Uglavnom, eto htio sam nap neš o sebi, tako da se zna!!! Pozz everybody wave

Blogovi moje ekipe

Ena

Sarah

Patriša

Sanchy

Dea

Luce i Doky

Moji Best frendovi & Best frendice

Ekipa:

Luka (Bašo) party smokin



Željko (Žac) party smokin



Image Hosted by ImageShack.us

Ivan (Tombi) party



Mateo (Njego, Mate) party



Goran (Mika, Gogo) party smokin



Amberg (Bergi, Marek) party smokin





Best frendice:

Image Hosted by ImageShack.us

(Š)Eva

Natalija (Taja)

Andrea (Rea) party

Ena (Sisa, Pamelica) party smokin

Dajana (Daya) party smokin

Stjepani (Guga, Pjega) party smokin + Sedlić cerek

Patricia (Pata) party

Dea (Geek) party

Mia (Spaky) party

Slike

Evo vam neka zika..

Siniša Vuco - Podigla me iz pepela

Siniša Vuco - Molim te, vrati se

Slike..

[ponedjeljak][31.03.2008.]

Pa ljudi ja se stalno opijam... Moram malo stat ili ću postat alkoholičar... Hehehe

Hey people!!! Bio je još jedan party kod Žaca party smokin , malo pijano party , jebeno naughty , žvaljano cerek , uplakano cry i tako sve po malo... Kad su već svi otišli (a nebim htio komentirat šta je bilo zujo ) onda smo se Žac, Ivan, Mika i ja teško nalili party i pjevali pjeva jedno sat vremena!!! Al danas je bilo najebenije, Zrno, Briški, ja, crno vino i bijelo vino party party ... Ma jednostavno smo se zabili... A ono, kad smo Zrno i ja išli po Coli da napravimo bambus party malo smo svratili do b razreda pa sam se pravio pijan yes , tad sam još bio trijezan... Al poslije, majko mila... Prvo ono, ma nisam pijan sunce me udrilo, poslije me stvarno sunce udrilo... Ahhh... I tako od 13 do 16 i pol, a možda i u četvrtak ako me stari pusti... Ajoj, a u četvrtak će bit i rakija... majko... Aj ljudi opijajte se kao i ja party ... Pozz wave



[ 13 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.