< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

11/2008 (1)
10/2008 (1)
09/2008 (1)
08/2008 (5)
06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (5)
03/2008 (14)
02/2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Neš o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Hy, ja sam Nikola, zovu me Nike, Nikec, Nix... Visok sam nekih 175 cm i težak nekih 50 kg, imam smeđu kosu (uvijek imam neki friz) i zelene oci... Slušam skoro sve, Thompsona, Škoru, techno (Scootera najviše), cajke (najviše Sinana Sakića, Sejo Keyduru, Djogani...)... Znam da Thompson i cajke ne idu skupa ali, jbg... Trenutno sam ono, cool.. Opet sam single!!!! Uglavnom, eto htio sam nap neš o sebi, tako da se zna!!! Pozz everybody wave

Blogovi moje ekipe

Ena

Sarah

Patriša

Sanchy

Dea

Luce i Doky

Moji Best frendovi & Best frendice

Ekipa:

Luka (Bašo) party smokin



Željko (Žac) party smokin



Image Hosted by ImageShack.us

Ivan (Tombi) party



Mateo (Njego, Mate) party



Goran (Mika, Gogo) party smokin



Amberg (Bergi, Marek) party smokin





Best frendice:

Image Hosted by ImageShack.us

(Š)Eva

Natalija (Taja)

Andrea (Rea) party

Ena (Sisa, Pamelica) party smokin

Dajana (Daya) party smokin

Stjepani (Guga, Pjega) party smokin + Sedlić cerek

Patricia (Pata) party

Dea (Geek) party

Mia (Spaky) party

Slike

Evo vam neka zika..

Siniša Vuco - Podigla me iz pepela

Siniša Vuco - Molim te, vrati se

Slike..

[srijeda][05.03.2008.]

HDZ-ovac

Opet dosada u školi headbang , nije nas dosta bilo jer su ovi išli igrat fucu thumbup ... Anticu sam zajebavo jer je ona za SDP, a ja sam joj govorio neš o HDZ-u rofl . Kao da mi matiša bolje ide uz HDZ, kako ću se prijavit u HDZ u Krasici... Bla, bla, bla rofl ... Nanerviro sam ju ko nikad belj ... Hehehe rofl ... To sam ja thumbup . Padao snijeg na Hreljinu, a ja,Daya i Guga smo se u rovu smrzavali i pušili smokin , Walter plavi smokin , Ronhil smokin i Kolumbo smokin ... Ma smijeh živi rofl . Uglavnom bilo je ok, nije bilo tolko hladno, stisli smo se na klupici i pušili smokin ... Sad malo kašljem, pa stari misli da sam se opet prehladio bang pa će me sad tjerat da pijem čaj, debil lud ... Sad su ga zvali s posla (mog starog) da mora doć na poso uzet neš i odnijet šefu pa sad pizdi jer je na godišnjem i tek od sutra radi zujo ... Nemoram ga stalno gledat. Sutra će valjda dobit plaću pa će mi dat neš para pa ću kupit u petak cigare za Dayu, Gugu i Zrna (i mene naravno)... Joj... Sad me gnjave da sam crven i možda imam temp, a ni kurca mi nije... Sutra ću se šišat, hehehe belj ... Na 1 cm gore i 0,5 cm sa strane. Pozz wave



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.