TORCIDA SPLIT


Ajmo Hajduče Torcida je uvik uz tebe
Ajmo Hajduče pivat čemo samo za tebe!!



Photobucket
Boja bila boja je boja
Bila boja je najbolja na svitu
I nitko mi ne može reć da nije tako
Boja bila boja je boja






Photobucket
Za Hrvatsku i za Hajduk bila vojska tu je





Srpanj 2008 (13)
Lipanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/of

by computer centar







Croblogeri

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

srijeda, 09.07.2008.

Rukavina se pozdravio: Opet ću zaigrati za Hajduk, a karijeru ću završiti u Šibeniku

Rukavina se pozdravio: Opet ću zaigrati za Hajduk, a karijeru ću završiti u Šibeniku

Ante Rukavina, sada već bivši napadač Hajduka i novi član grčkog Panathinaikosa pozdravio se u srijedu ujutro sa splitskim novinarima. Izabrao je opuštenu atmosferu Hemingwaya koji je u susjedstvu Poljuda.

Nije to bila konferencija za novinare, više kava i neobavezna ćakula s predstavnicima sedme sile.
Image and video hosting by TinyPic
Rukavina će već večeras trenirati sa zelenima iz Atene koji se nalaze na pripremama u Austriji, nedaleko Beča.

Nije 'zbogom', barem je Ante tako obećao /

"Bio je najbolji trenutak za odlazak. Panathinaikos me uzeo dok sam u usponu, a obzirom da se radi o velikom i jakom klubu, njihov izbor je potvrda moje kvalitete. Inače me ne bi ni uzeli", osvrnuo se Rukavina na transfer u Grčku.

No, ne čudi da mladi Šibenčanin ne može i nikada neće moći bez svoje Dalmacije.

"Kad-tad ću se vratiti u Hajduk. Želim opet zaigrati u bijelom dresu, a Šibenik nikada neću zaboraviti. Siguran sam da ću karijeru završiti na Šubićevcu", obećao je "Grk" Ante Rukavina.




komentari (0) print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.