TORCIDA SPLIT


Ajmo Hajduče Torcida je uvik uz tebe
Ajmo Hajduče pivat čemo samo za tebe!!



Photobucket
Boja bila boja je boja
Bila boja je najbolja na svitu
I nitko mi ne može reć da nije tako
Boja bila boja je boja






Photobucket
Za Hrvatsku i za Hajduk bila vojska tu je





Srpanj 2008 (13)
Lipanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/of

by computer centar







Croblogeri

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

ponedjeljak, 07.07.2008.

Maloči se (ipak) nosi bijela moja: Malo ću popustiti ja, malo Hajduk...



Mario Maloča ujutro će se u društvo oca pojaviti na Poljudu. Iako je najavio kako neće potpisati za Hajduk, srce očito ne može izdržati...

A čini se, i razum. Svjestan je Mario da mu je najbolje rješenje ipak zaigrati u dresu Hajduka koji se u odnosu na lanjski značajno pojačao.

- Malo ću popustiti u odnosu na posljednje zahtjeve. Volio bih da popusti i Hajduk - kazao nam je mladi stoper.

- Razgovarat ćemo otvoreno. Želim čuti žele li me uopće na Poljudu. A ako žele, razgovarat ćemo. Ako želimo jedno drugo naći ćemo nekakav kompromis.

Mario na kraju možda ipak i povuče onu nedavnu kako "neće potpisati ugovor za Hajduk dok je na Poljudu aktualno vodstvo", te se priključi momčadi Gorana Vučevića.

No, nažalost, puno je mogao dobiti da je to učinio već prije odlaska na pripreme u Sloveniju...



komentari (0) print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.