TORCIDA SPLIT


Ajmo Hajduče Torcida je uvik uz tebe
Ajmo Hajduče pivat čemo samo za tebe!!



Photobucket
Boja bila boja je boja
Bila boja je najbolja na svitu
I nitko mi ne može reć da nije tako
Boja bila boja je boja






Photobucket
Za Hrvatsku i za Hajduk bila vojska tu je





Srpanj 2008 (13)
Lipanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/of

by computer centar







Croblogeri

Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

petak, 27.06.2008.

Slavkovski potpisao petogodišnji ugovor!


Goran Slavkovski je danas potpisao petogodišnju vjernost s Hajdukom, uz klauzulu da će ugovor stupiti na snagu kada stignu svi nalazi sa zdravstvenih pregleda. Inače, svi dosadašnji obavljeni nalazi su u redu...

- Drago mi je što smo potpisali ugovor s talentiranim igračem. Mislim da njegovi nalazi neće biti upitni, sve će biti u redu – kazao je predsjednik Hajduka Mate Peroš, koji je dodao kako je Goran na vlastito inzistiranje želio otići već sutra na pripreme.

Hajduk će sada imati četvoricu mladih napadača, te Mladena Bartolovića. Uz Slavkovskog, tu su Ante Rukavina, Tomislav Bušić i Nikola Kalinić...

- To su slatke brige za našeg trenera, ali smo otvoreni za opcije odlaska nekih napadača, ako dođe odgovarajuća ponuda – dodao je Peroš.

Slavkovski je prezadovoljan novim angažmanom.

- Čuo sam za Hajduk i naše vatrene navijače, sretan sam što dolazim, te uzbuđen sam što ću se sutra priključiti. Zbog ozljede nisam prošao u Middlesborough, ali sam u Sheffieldu dao četiri gola u šest utakmica – kazao je na engleskom i talijanskom jeziku novi Hajdukov napadač Slavkovski objašnjavajući zbog čega se nije naigrao na proljetnim posudbama u Engleskoj.



komentari (0) print #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.