Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nema nikakvog redosljeda… to sam pisala kako sam se koga sjetila. Hehe.. v.t. all ;)

Image Hosted by ImageShack.us


X Tajana [ blonde]
X Ivana s. [ inana ]
X Mihaela [mickey]
X Valentina [ vekii]
X Iwana [iwchee]
X Marija P. [ maree]
X Paula [pelch]
x Žaklina [ žaky]
X Mirjana [mima]
X Nika [ nikaČ]
X Sanja Ne.
X Tena V.
X Anja [crazy]
X Petra [ pero]
X Elena
X Tena [ p!nk]
X Ida L.
X Iwa Š.
X Helena [ helga]
X Katarina [BeY]
X Matea P. [ zwjerko]
X Ana z. [ ane, anchica]
X Mihaela [šiky]
X Antonija [tona]
XNina L. [ n!naČ]
X Marita [ gitta]
X Anja B.
X Matea P. [panđička]
X Ana K. [kosička]
X Ivana B. [ !w! ]
X Kristina [ chaknuta]
X Natali [nata]
X Martina P.
X Marijana J.
X Valentina [tinchy]
X Marija G. [mare]
X Ida Z.
X Nikolina [ ruža]
X Tašana [ taša]
X Ida L.
X Iwona [ bonnie]
X Monika R. [ mokee]
X Nina L.
X Martina G.
X Karla G. [jana]
X Antonija R. [tona]
X Valentina [tina#77]
X Lorena Đ.
X Tina K. [ lil tina ]
X Ena P.
X Valentina B. [tina]
X Paulina B. [pape]
X Karla P. [pišmiška ]
X Ivona Š. [špiglca]
X Tena Knez [rivets]
X Tea P. [ yamaha]
X Ines H. [ulizica]
X Gloria [ sunchica]
X Gaby
X Lorena J.
X Valentina P. [piky]
X Katarina P. [kate]
X Elvira
X Gabrijela [gaby2]
X Marinela
X Anamarija B.
X Ivana J.
X Ana P. [pezička]

X Karlo S. [ sliki]
X Luka B.
X Tin P. [taršiš]
X Marijan [Crni]
X Bruno F.
X Antonio F. [toni]
X Dominik G. [GaRić]
X Josip E. [joka]
X Stjepan R. [reiter ]
X Martin G.
X Matej R. [reho]
X Dominik S. [stoja]
X Ivan J. [juka]
X Dario R. [gipsy]
X Sebastijan M. [sebo]
X Jurica [jure]
X Josip S. [joka, svjetla]
X Luka [prco]
X Matej [Peho]
X Jan P.
X Matija K.
X Matej M. [matić]
X Matej K. [krta]
X Matko L. X Matej Č.
X Vido
X Petar P. [ pešut]
X Ivana P. [poky]
X Josip M. [marić]
X ivan R. [roda]
X Edi Š.
X Antonio H. [hip]
X Golić
X David N. [nitro]
X Marko A. [Ađić ]
X Marko T. [ Trle ]
X Ivan B. [ Balož]
X Bruno B. [ Bešlić]

mislim da bi to bilo to.. nadam se da nisam nikog zaboravila..


Oda.. to sam ja.. kes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slušam svu vrstu glazbe.. ništa mi nesmeta.. mogu baš sveee slušati....smijeh

DaNce.. Mus!c.. FriendS.. BoYs __ FUN 4 life

ponedjeljak, 22.10.2007.

Evo me opet.. C

U ovih mjesec dana je bilo puuno toga.. bio je tu i Tajanin rođendan.. bilo je suza i smijeha.. pijanih cura i dečki.. jedna koja je paala s tribina.. [ a swe je trebalo biti sawšeno ] heh..
u Školi je preeeludooo.. [ naravno pod odmorima] ..sigurno imam najluđi razred na školi =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*
Bila sam i u Jakšiću opet sad jedan dan.. ma super je bilo, ako i uvijek.. bili na igralištu mi.. pa smo otišli u kavanu na biljar.. dario iz drugog štapa zabio sve lopte.. thumbup.. i opet se zezali na igralištu.. pa sam ja prespavala kod sestrične.. i takoc. .evo par slikica iz jakšića..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ruža je neki dan bila kod mene.. i takoc.. e da.. na plesu je zaakon.. koreografija je fora.. samo štoo.. ma ugl. bit čemo zadnje LOL..
A paula i ja stalno na plesu pričamo dok plešemo.. i nerazdvajamo se.. i i maja nas htjela razvojit na plesu.. a mi nismo htjele.. pa nas je zato stavila u zadnji red..a trebale smo stajat u drugom... rofl.. no da... Jučer smo bili vani.. [ Marita&Anja&Nora&Nika&Iwana&Ja] i iwana je etala maritinog psa.. ee to ste trebali vidjet.. hh smijeh.. Poslje smo Nika i Iwana i ja otišli do iwane.. i njene majke nije bilo kdo kuće .. pa smo nas tri oblačile od njene majke robu.. HH rofl
Issseee.. to ste trebali vidjet.. nika i iwana oblačile neke aljine.. a ja neke duboke hlače.. no da.. BoLLest..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Danas.. bila na misi... bitno da sam ja vidjela.. određenu osobu [ smijeh ]
Poslje smo odmah imali treninh.. Pa smo ostali gore u grabriku iwii&pelch&petra&tajan&ja.. pričali iiii ovaaaaj.. Hmmm.. nije bitno nut..
U 14h smo otišli na Kestenijadu.. takoC malo.. pa sam se ja smijala NEKIMA.. hh ;D
.. no dobro.. poslje smo tišli kod iwane.. kao i obično.. i to je to..
Slikice s Kestenijade..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iii da.. -> tko god je izmislio da je Iwona [Bonnie] trudna sere.. taj tko je to provalio nije normalan,. očito da je netko ljubomoran na nju..

tnx swiiima na komentarima.. ostavim vam i ja.. tjekom tjedna ;D
PoZzZ swimaaa. al največi pozdrav ima Ivona.. koja se oprovlja =) kiss


- 00:10 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Ja...

Image Hosted by ImageShack.usNikolina..ili..NiKii
Image Hosted by ImageShack.usosmašica...
Image Hosted by ImageShack.uspomalo neobična..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim..

Image Hosted by ImageShack.usglazbu..
Image Hosted by ImageShack.usmoje prijatelje..
Image Hosted by ImageShack.usplesati..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.uspjevati...
Image Hosted by ImageShack.usići subotom u grad..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.ussvoj mobitel..
Image Hosted by ImageShack.ussvađati se..
Image Hosted by ImageShack.usgothic i emo slike..Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


[[ MuSiC ]]

slušam..
X..Gothic
X..Rock
X..Metal
X..Hip Hop
X..RnB
X..Punk


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us