Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nema nikakvog redosljeda… to sam pisala kako sam se koga sjetila. Hehe.. v.t. all ;)

Image Hosted by ImageShack.us


X Tajana [ blonde]
X Ivana s. [ inana ]
X Mihaela [mickey]
X Valentina [ vekii]
X Iwana [iwchee]
X Marija P. [ maree]
X Paula [pelch]
x Žaklina [ žaky]
X Mirjana [mima]
X Nika [ nikaČ]
X Sanja Ne.
X Tena V.
X Anja [crazy]
X Petra [ pero]
X Elena
X Tena [ p!nk]
X Ida L.
X Iwa Š.
X Helena [ helga]
X Katarina [BeY]
X Matea P. [ zwjerko]
X Ana z. [ ane, anchica]
X Mihaela [šiky]
X Antonija [tona]
XNina L. [ n!naČ]
X Marita [ gitta]
X Anja B.
X Matea P. [panđička]
X Ana K. [kosička]
X Ivana B. [ !w! ]
X Kristina [ chaknuta]
X Natali [nata]
X Martina P.
X Marijana J.
X Valentina [tinchy]
X Marija G. [mare]
X Ida Z.
X Nikolina [ ruža]
X Tašana [ taša]
X Ida L.
X Iwona [ bonnie]
X Monika R. [ mokee]
X Nina L.
X Martina G.
X Karla G. [jana]
X Antonija R. [tona]
X Valentina [tina#77]
X Lorena Đ.
X Tina K. [ lil tina ]
X Ena P.
X Valentina B. [tina]
X Paulina B. [pape]
X Karla P. [pišmiška ]
X Ivona Š. [špiglca]
X Tena Knez [rivets]
X Tea P. [ yamaha]
X Ines H. [ulizica]
X Gloria [ sunchica]
X Gaby
X Lorena J.
X Valentina P. [piky]
X Katarina P. [kate]
X Elvira
X Gabrijela [gaby2]
X Marinela
X Anamarija B.
X Ivana J.
X Ana P. [pezička]

X Karlo S. [ sliki]
X Luka B.
X Tin P. [taršiš]
X Marijan [Crni]
X Bruno F.
X Antonio F. [toni]
X Dominik G. [GaRić]
X Josip E. [joka]
X Stjepan R. [reiter ]
X Martin G.
X Matej R. [reho]
X Dominik S. [stoja]
X Ivan J. [juka]
X Dario R. [gipsy]
X Sebastijan M. [sebo]
X Jurica [jure]
X Josip S. [joka, svjetla]
X Luka [prco]
X Matej [Peho]
X Jan P.
X Matija K.
X Matej M. [matić]
X Matej K. [krta]
X Matko L. X Matej Č.
X Vido
X Petar P. [ pešut]
X Ivana P. [poky]
X Josip M. [marić]
X ivan R. [roda]
X Edi Š.
X Antonio H. [hip]
X Golić
X David N. [nitro]
X Marko A. [Ađić ]
X Marko T. [ Trle ]
X Ivan B. [ Balož]
X Bruno B. [ Bešlić]

mislim da bi to bilo to.. nadam se da nisam nikog zaboravila..


Oda.. to sam ja.. kes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slušam svu vrstu glazbe.. ništa mi nesmeta.. mogu baš sveee slušati....smijeh

DaNce.. Mus!c.. FriendS.. BoYs __ FUN 4 life

subota, 18.08.2007.

Slikiceeee.. (kao i uvijek) smijeh

x UtORaK x
Bila s mamom po gradu.. kupovali šta treba za školu.. smijeh.. i vidjela sam i tonija u gradu.. smijeh.. Poslje išli u Jakšić.. ja bila na igralištu s društvom.. igrali košarku.. ja sam čak zabila par koševa.. to je napredak.. rofl.. uzela sam čaaaak joki lopu 2 pputa.. čaaak to je još veči napredak.. lol.. pa sam vidjela na igrlaištu i čavara.. a snjim sam bila u bolnici kad smo operirali krajnike.. am zakon lik! wave.. slike- 1. dečki igraju košarku.. 2. isto 3. sestra uokviruje bilježnice za školu dead-..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x SrIjEdA X
Bili smo kod iwii.. ( tena, nika, pelch i ja) i vjerujte mi neželite zanti sve detalje šta smo radili... rofl..rofl.. kao i obično gađali smo se jastucima. .skakali. .vrpeeee.. hh pa su nika i iwii pravile ručak.. hh juhuu.. ajd bilo je jestivo smijeh... . i ovaj.. khmmm.. poslje smo išle van.. bile na ljuljama kao i obično. .ap sam ja išla kod pelch u ulicu.. onda sam opet srela moju ˝najbolju prijateljicu˝ Ines.. rofl... rofl.. to neću komentirat. hh 1.vrpee 2. iwii pravi juhu..hh 3. čini se da je jestivo.. (nika)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x ČeTvRtAk x
Bili smo nika, pelch i ja na kod frizerke.. da nam napravi pletenice. .bial i tena s nama.. samo što se meni nesviđa kako mi je napravila pletenice ( izgledala sam kao dinosaur) rofl..rofl.. pa sam ih sutradan skinula.. hehe.. .. smijeh... navečer bila s nikom , pelch i iwii..kiss njima.. bile na slavoniji na tribinama.. zezale se kao i uvijek.. pa smo se iwii i ja šetale. ap smo opet vidjele ines i njeno društvu.. skoro sam se izbljuvala kad sam ju vidjela.. al ajd dobro.. no comment.. rofl. pa sam vidjela mimu.. vratila se iz italije (v.t.) .. cerek.. cerek ..cerek.. pa su nam došli i prco i šarić.. pa smo se zezali i snjima... am legende! smijeh..smijeh.. šarić i ja ispratili iwii kroz zvečevački park, pa smo dalje išli nas dvoje smai.. pa se zafrkavali.. rofl.. nosio me kike robe.. rofl.. no da.. boLLest! pa smo bili kod mene.. 1.tena., pelch i ja ( u ogledalu) hh. 2. nika & ja 3. ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us

x PeTaK x
Bila sam danas na bazenima sa iwii i anom.. cerek.. poslje su došli i juka, stoja, sebo i mačak.. pa bili i s njima.. poslje su nam došli i matko i matić.. pa smo šarali markerom po iwii.. hehe onda sam vidjela i seku BeY.. cerek.. pa smo se napričale.. i takoc...
poslje je seka ana došla kod mene.. onda smo zvali i šarića iprcu.. pa bili kod crkve.. pa kod ˝kockice˝ .. sreli smo i martinu, tenu i lorenu.. - wave .. pa smo zvali i vekii.. i šarić vekii i ja išle kod kockice.. i sreli miki.. onda sam upoznala i irenu kiss.. onda smo se vekii i ja same šetale po sajmištu.. pa nas uhvatila kiša.. pa smo pokisle.. eh.. i ja se samo javila mami oko 23h da idem kov vekii kao po nešt.. i ona kaže ajd dobro dođi brzo idemo mi spavat.. hh i ja ostala kod vekii do 2 ujutro.. koje smo nas dvije gluposti radile.. ajmeeee.. poslje nam je vekina mama čaak kuhala hrenoovke.. hehe.. pa smo onda vekii i ja dalje nastavile sa svojim glupostima.. lud.. evo par slikica.. sad samo zamišljam kako će me veki killnut kad vidid da sam slikice stavila an blog.. dead..lud.. ja. ana i iwii na bazenima.. ostalo vekii i ja :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us*Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 03:19 - Komentari (87) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Ja...

Image Hosted by ImageShack.usNikolina..ili..NiKii
Image Hosted by ImageShack.usosmašica...
Image Hosted by ImageShack.uspomalo neobična..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim..

Image Hosted by ImageShack.usglazbu..
Image Hosted by ImageShack.usmoje prijatelje..
Image Hosted by ImageShack.usplesati..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.uspjevati...
Image Hosted by ImageShack.usići subotom u grad..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.ussvoj mobitel..
Image Hosted by ImageShack.ussvađati se..
Image Hosted by ImageShack.usgothic i emo slike..Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


[[ MuSiC ]]

slušam..
X..Gothic
X..Rock
X..Metal
X..Hip Hop
X..RnB
X..Punk


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us