Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nema nikakvog redosljeda… to sam pisala kako sam se koga sjetila. Hehe.. v.t. all ;)

Image Hosted by ImageShack.us


X Tajana [ blonde]
X Ivana s. [ inana ]
X Mihaela [mickey]
X Valentina [ vekii]
X Iwana [iwchee]
X Marija P. [ maree]
X Paula [pelch]
x Žaklina [ žaky]
X Mirjana [mima]
X Nika [ nikaČ]
X Sanja Ne.
X Tena V.
X Anja [crazy]
X Petra [ pero]
X Elena
X Tena [ p!nk]
X Ida L.
X Iwa Š.
X Helena [ helga]
X Katarina [BeY]
X Matea P. [ zwjerko]
X Ana z. [ ane, anchica]
X Mihaela [šiky]
X Antonija [tona]
XNina L. [ n!naČ]
X Marita [ gitta]
X Anja B.
X Matea P. [panđička]
X Ana K. [kosička]
X Ivana B. [ !w! ]
X Kristina [ chaknuta]
X Natali [nata]
X Martina P.
X Marijana J.
X Valentina [tinchy]
X Marija G. [mare]
X Ida Z.
X Nikolina [ ruža]
X Tašana [ taša]
X Ida L.
X Iwona [ bonnie]
X Monika R. [ mokee]
X Nina L.
X Martina G.
X Karla G. [jana]
X Antonija R. [tona]
X Valentina [tina#77]
X Lorena Đ.
X Tina K. [ lil tina ]
X Ena P.
X Valentina B. [tina]
X Paulina B. [pape]
X Karla P. [pišmiška ]
X Ivona Š. [špiglca]
X Tena Knez [rivets]
X Tea P. [ yamaha]
X Ines H. [ulizica]
X Gloria [ sunchica]
X Gaby
X Lorena J.
X Valentina P. [piky]
X Katarina P. [kate]
X Elvira
X Gabrijela [gaby2]
X Marinela
X Anamarija B.
X Ivana J.
X Ana P. [pezička]

X Karlo S. [ sliki]
X Luka B.
X Tin P. [taršiš]
X Marijan [Crni]
X Bruno F.
X Antonio F. [toni]
X Dominik G. [GaRić]
X Josip E. [joka]
X Stjepan R. [reiter ]
X Martin G.
X Matej R. [reho]
X Dominik S. [stoja]
X Ivan J. [juka]
X Dario R. [gipsy]
X Sebastijan M. [sebo]
X Jurica [jure]
X Josip S. [joka, svjetla]
X Luka [prco]
X Matej [Peho]
X Jan P.
X Matija K.
X Matej M. [matić]
X Matej K. [krta]
X Matko L. X Matej Č.
X Vido
X Petar P. [ pešut]
X Ivana P. [poky]
X Josip M. [marić]
X ivan R. [roda]
X Edi Š.
X Antonio H. [hip]
X Golić
X David N. [nitro]
X Marko A. [Ađić ]
X Marko T. [ Trle ]
X Ivan B. [ Balož]
X Bruno B. [ Bešlić]

mislim da bi to bilo to.. nadam se da nisam nikog zaboravila..


Oda.. to sam ja.. kes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slušam svu vrstu glazbe.. ništa mi nesmeta.. mogu baš sveee slušati....smijeh

DaNce.. Mus!c.. FriendS.. BoYs __ FUN 4 life

utorak, 10.07.2007.

Opet se najavljuju sami...rofl.. ma šalim se ja...

Sam naslov kažee.. rofl..Ma šalim se ja..
xXx NeDjELja xXx
Buđenje u 12h.. u zadnje vrijeme to mi postalo normalno..
Seka AnN@ bila kod mene... i mi biwle na netuu.. pričale.. i takoC..
Otišle nas dvije poslje na bazene.. ali ja se nisam smjela kupati..zbog krajnika nešt.. ma booolesno..
i takoC.. na bazenima se zezala s piplzima.. tj. frendovima.. pozz swiiima njima..
I neki lik me zvao.. Jokin prijatelj.. i počeo tam nešt srat.. i ajd i ja njem.. i taj lik je svaša nasro Joki...i Joka se sad ljuti nešt na mene..a dobro.. neka mu bude.. aliiii.. ma neeč..smijeh..

xXx PoNeDjELjaK xXx
Cijeli dan sam se dopisivala na msnu s AnJom.. staalnooo..
i zaraila me Orlandooom..cerek..cerek..a yooy.. koliko mi je punoo njegovih slika poslala.. tnx..kiss.. Koji osmijeh ima.. uuuuf cerek..
Image Hosted by ImageShack.us

i Anja došla kod mene.. i ponijela film Troy.. (Troja) .. tamo glumi Orlandooo... uuff cerek.. ii još par zgodnih glumaca.. ali nitko kao Orlandoo..smijeh..puno toga sam naučila u filmu Troja.. toliko nisam ni naučila u 3 godine iz Povijesti..hh..
Evo jedna slikica.. ovo su kao Helena i Paris (Orladno)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ali to je ofkoorz samo u fllimu.. i bolje mu je.. Jel tako Anjaaaa..smijeh..
I poslje AnJa i ja krenule do igrališta.. kod policije.. i srele mi Maritu, Niku i Anju B.. i tako mi priiičalee.. Anja B. sastavlajal neki helikopteeer. jaooo..rofl..
i mi svi zajedno otišli na igralište.. i AnJa nam donila čokoladeeeee..njami..hihih...
I mi bile na vrtuljku.. ko njmanja djeca...Anja B. i dalje sastavljaal neki helkoptwer.. ali nije uspjela.. svi smo pokušali..lool.. pa smo sve djelove helikoptera zaboli u čokoladuu.. i ˝pokopali ˝ to..rofl..
Nika otiššla kušiii.. Anja isto.. otpratila ju AnJa..i ja i Marita krenula onda isto kušii.. Poslje sambila vani s Vekii.. ona danas otišla na more..tooo.. imat ću mira..lool.. i poslje kao i uvijek bila na msnu..

xXx UtoRaK xXx
Pobudila se oko pol 12.. više mi to nije ni čudno..
Danas sam bila sama kod kuće. .starci u Osijeku.. a brat i sestra u Jakšićuu .. ma zakoonn..alii..
Bilo mi dosadnooo.. i ja spreila cijelluu kućuu.. zdrava sam.. neee.. nije me ništ lupilo u glavu.. sasvim sam normalna.. nije mi se dalo uopče bit za kompom.. tak mi doššlo.. usisavala ja.. oprala suđe.. napravila sve krevetee.. i takoC..
Poslje je došao Jan.. a jooj.. pojeo sve čokoladeeee..rofl.. i cijeli sok popio..smijeh.. ma joooj.. šali mse jaaaa..
Ondaa.. gledali smo neke smješne videa.. na netu... auuu.. al smo se smijaliii.. ahaaa.. onda sam ja skidala pjesmeee.. pa sam ga živcirala ... morao je slušat rihannu.. bleee janeeee.. onda sam ja morala slušat njegove pjesmee.. system ... uuufff..lol..
Poslje smo se tukliii.. looool.. ma zakoon.. i taK..
i ondaa.. kad je jan otišao.. ja bila na msnu.. nisam mogla izdržat tak duuugo bez msna..
Anjaa- Remember meeeee -> Troy..smijeh.. We luvz O-a...cerek..smijeh.. KesaČina-JebaČina-PuFFaČiNaa.. kes..
iiiii da.. Šta je ovoo.. u zadnjem postu tako malo komentara.. dobro dobroo... ja svima ostavim puno komentara.. a vi ovak.. a dobro .. neču više ni ja.. a dobro.. moožd samo nekim.. ali samo mooožd.. moožd malo..kes.. i daa.. nepišem novi post dok nebudem imala 400 komentaraa a-a..

- 23:34 - Komentari (603) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Ja...

Image Hosted by ImageShack.usNikolina..ili..NiKii
Image Hosted by ImageShack.usosmašica...
Image Hosted by ImageShack.uspomalo neobična..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim..

Image Hosted by ImageShack.usglazbu..
Image Hosted by ImageShack.usmoje prijatelje..
Image Hosted by ImageShack.usplesati..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.uspjevati...
Image Hosted by ImageShack.usići subotom u grad..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.ussvoj mobitel..
Image Hosted by ImageShack.ussvađati se..
Image Hosted by ImageShack.usgothic i emo slike..Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


[[ MuSiC ]]

slušam..
X..Gothic
X..Rock
X..Metal
X..Hip Hop
X..RnB
X..Punk


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us