Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nema nikakvog redosljeda… to sam pisala kako sam se koga sjetila. Hehe.. v.t. all ;)

Image Hosted by ImageShack.us


X Tajana [ blonde]
X Ivana s. [ inana ]
X Mihaela [mickey]
X Valentina [ vekii]
X Iwana [iwchee]
X Marija P. [ maree]
X Paula [pelch]
x Žaklina [ žaky]
X Mirjana [mima]
X Nika [ nikaČ]
X Sanja Ne.
X Tena V.
X Anja [crazy]
X Petra [ pero]
X Elena
X Tena [ p!nk]
X Ida L.
X Iwa Š.
X Helena [ helga]
X Katarina [BeY]
X Matea P. [ zwjerko]
X Ana z. [ ane, anchica]
X Mihaela [šiky]
X Antonija [tona]
XNina L. [ n!naČ]
X Marita [ gitta]
X Anja B.
X Matea P. [panđička]
X Ana K. [kosička]
X Ivana B. [ !w! ]
X Kristina [ chaknuta]
X Natali [nata]
X Martina P.
X Marijana J.
X Valentina [tinchy]
X Marija G. [mare]
X Ida Z.
X Nikolina [ ruža]
X Tašana [ taša]
X Ida L.
X Iwona [ bonnie]
X Monika R. [ mokee]
X Nina L.
X Martina G.
X Karla G. [jana]
X Antonija R. [tona]
X Valentina [tina#77]
X Lorena Đ.
X Tina K. [ lil tina ]
X Ena P.
X Valentina B. [tina]
X Paulina B. [pape]
X Karla P. [pišmiška ]
X Ivona Š. [špiglca]
X Tena Knez [rivets]
X Tea P. [ yamaha]
X Ines H. [ulizica]
X Gloria [ sunchica]
X Gaby
X Lorena J.
X Valentina P. [piky]
X Katarina P. [kate]
X Elvira
X Gabrijela [gaby2]
X Marinela
X Anamarija B.
X Ivana J.
X Ana P. [pezička]

X Karlo S. [ sliki]
X Luka B.
X Tin P. [taršiš]
X Marijan [Crni]
X Bruno F.
X Antonio F. [toni]
X Dominik G. [GaRić]
X Josip E. [joka]
X Stjepan R. [reiter ]
X Martin G.
X Matej R. [reho]
X Dominik S. [stoja]
X Ivan J. [juka]
X Dario R. [gipsy]
X Sebastijan M. [sebo]
X Jurica [jure]
X Josip S. [joka, svjetla]
X Luka [prco]
X Matej [Peho]
X Jan P.
X Matija K.
X Matej M. [matić]
X Matej K. [krta]
X Matko L. X Matej Č.
X Vido
X Petar P. [ pešut]
X Ivana P. [poky]
X Josip M. [marić]
X ivan R. [roda]
X Edi Š.
X Antonio H. [hip]
X Golić
X David N. [nitro]
X Marko A. [Ađić ]
X Marko T. [ Trle ]
X Ivan B. [ Balož]
X Bruno B. [ Bešlić]

mislim da bi to bilo to.. nadam se da nisam nikog zaboravila..


Oda.. to sam ja.. kes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slušam svu vrstu glazbe.. ništa mi nesmeta.. mogu baš sveee slušati....smijeh

DaNce.. Mus!c.. FriendS.. BoYs __ FUN 4 life

četvrtak, 14.06.2007.

Happy sam.. neznam ni sama više zašto..




Jučeeer...
Poslje škole i mažoretkinja išla ja u Jakšić...
Bio tamo neki kirvaj..Antunovo... i biwla ja na igralištu... bilo nas tamo jakoo puno...
Joka..Stoja...Dario.. Sebo cerek..Juka.. Jurica..Toni..Bruno.. Juka.. Robi..( valjda nisam nikog zaboravila) i još neki boyzi koje neznam baš..I bila tamo mawlo moja sestrična Marija.. i moja the crazy seka Šikyyyy...cerek...luwam ju jakooo...
I tako.. Sbo i ja pričali.. mawlo se grlili..smijeh..
Pa sam mu morala reći istinu..ma nešto uglanom.. i on mi na to nešt rekao da sam bila happy...
Ali ima i puno razloga još zašto sam happy.
A baš mi je bilo super jučer u Đekšić cityu...

Danaaas...
Biwla do podne na treningu... i šla poslje kući s the crazy Lorenom J. auu je nam bilo zakooon.. mi stale tam kod Luxa.. pa išarale pola toga.. pa mene išarala.. pa torbu.. ma svee...lud..Ali šta ču... mal je luda.. a luwam ju jakoo...kiss...
I otišla ja in da school.. Dobila sam pet iz godišnjeg testa iz engleskog.. a CiijeLog sam ga prepisala.. baš CiiiijeLog.. i još sjedila uprvoj klupi..kes...
Zanji sat nas nastavnik pustio ranije.. i bekavce isto..
I dečki se poljevali vani vodom. .tako da su i na mene naletili.. i bila samciijela mokra... koc.. majica.. hlače...smijeh..
I takva ja hodala po gradu..
Ines i ja poslje otišle do studija.. mawlo .. A Maja( trenerica) je bila danas takooo happy... neznam zašt.. ali predpostavljam....yes..
I ona plesala.. pjevala.. glupirala se.. razbacala se ona...rofl..
Takvu ju još nikad nisam vidjela..kes..
Ma bolest.. šala...smijeh..
Evo jedna slika.. od nas tri..
Ja..Maja..Milka..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I posle otišla opet na mažoretkinje.. i tamo sam se stalnoo ezla s Milkom.. a preesuper mi je ona..kiss.. Znam ju preko Veki.. več par godina.. ali tek smo si sad baš dobre...smijeh..
I poslje se ja išla naći s BeY..Mowja najstarija sekaaa...cerek..
I mi se napričalee... i Vekii isto bila s nama... i takoC..
Sutra idem u Zagreb s mažoretkinjama..Idemo u Cinestar.. King Cross ( ili kako se več piše )rofl.. Nešto nastupati.. i takoC...
A u nedjelju je natjecanje.. Županijsko... mislim da ove godine neču dobro proči sa svime.. jer mi solo dance tek završen ovaj tjedan... i duo b isto.. a duo dance niije ni završen.. tako da.. nemam vremena za vježbati do natjecanja..grr
Pozzam vas sve... Al´ najviše Vekii...Milku... i BeYonce....

- 23:53 - Komentari (64) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Ja...

Image Hosted by ImageShack.usNikolina..ili..NiKii
Image Hosted by ImageShack.usosmašica...
Image Hosted by ImageShack.uspomalo neobična..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim..

Image Hosted by ImageShack.usglazbu..
Image Hosted by ImageShack.usmoje prijatelje..
Image Hosted by ImageShack.usplesati..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.uspjevati...
Image Hosted by ImageShack.usići subotom u grad..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.ussvoj mobitel..
Image Hosted by ImageShack.ussvađati se..
Image Hosted by ImageShack.usgothic i emo slike..Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


[[ MuSiC ]]

slušam..
X..Gothic
X..Rock
X..Metal
X..Hip Hop
X..RnB
X..Punk


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us