Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nema nikakvog redosljeda… to sam pisala kako sam se koga sjetila. Hehe.. v.t. all ;)

Image Hosted by ImageShack.us


X Tajana [ blonde]
X Ivana s. [ inana ]
X Mihaela [mickey]
X Valentina [ vekii]
X Iwana [iwchee]
X Marija P. [ maree]
X Paula [pelch]
x Žaklina [ žaky]
X Mirjana [mima]
X Nika [ nikaČ]
X Sanja Ne.
X Tena V.
X Anja [crazy]
X Petra [ pero]
X Elena
X Tena [ p!nk]
X Ida L.
X Iwa Š.
X Helena [ helga]
X Katarina [BeY]
X Matea P. [ zwjerko]
X Ana z. [ ane, anchica]
X Mihaela [šiky]
X Antonija [tona]
XNina L. [ n!naČ]
X Marita [ gitta]
X Anja B.
X Matea P. [panđička]
X Ana K. [kosička]
X Ivana B. [ !w! ]
X Kristina [ chaknuta]
X Natali [nata]
X Martina P.
X Marijana J.
X Valentina [tinchy]
X Marija G. [mare]
X Ida Z.
X Nikolina [ ruža]
X Tašana [ taša]
X Ida L.
X Iwona [ bonnie]
X Monika R. [ mokee]
X Nina L.
X Martina G.
X Karla G. [jana]
X Antonija R. [tona]
X Valentina [tina#77]
X Lorena Đ.
X Tina K. [ lil tina ]
X Ena P.
X Valentina B. [tina]
X Paulina B. [pape]
X Karla P. [pišmiška ]
X Ivona Š. [špiglca]
X Tena Knez [rivets]
X Tea P. [ yamaha]
X Ines H. [ulizica]
X Gloria [ sunchica]
X Gaby
X Lorena J.
X Valentina P. [piky]
X Katarina P. [kate]
X Elvira
X Gabrijela [gaby2]
X Marinela
X Anamarija B.
X Ivana J.
X Ana P. [pezička]

X Karlo S. [ sliki]
X Luka B.
X Tin P. [taršiš]
X Marijan [Crni]
X Bruno F.
X Antonio F. [toni]
X Dominik G. [GaRić]
X Josip E. [joka]
X Stjepan R. [reiter ]
X Martin G.
X Matej R. [reho]
X Dominik S. [stoja]
X Ivan J. [juka]
X Dario R. [gipsy]
X Sebastijan M. [sebo]
X Jurica [jure]
X Josip S. [joka, svjetla]
X Luka [prco]
X Matej [Peho]
X Jan P.
X Matija K.
X Matej M. [matić]
X Matej K. [krta]
X Matko L. X Matej Č.
X Vido
X Petar P. [ pešut]
X Ivana P. [poky]
X Josip M. [marić]
X ivan R. [roda]
X Edi Š.
X Antonio H. [hip]
X Golić
X David N. [nitro]
X Marko A. [Ađić ]
X Marko T. [ Trle ]
X Ivan B. [ Balož]
X Bruno B. [ Bešlić]

mislim da bi to bilo to.. nadam se da nisam nikog zaboravila..


Oda.. to sam ja.. kes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Slušam svu vrstu glazbe.. ništa mi nesmeta.. mogu baš sveee slušati....smijeh

DaNce.. Mus!c.. FriendS.. BoYs __ FUN 4 life

srijeda, 13.06.2007.

Aaaa.. killnula bih ju...smijeh




Jučer.. mi biwle kod Petre prije škole ..Ines..Petra i ja..
I radile gluposti..Ines blačila neke lude hlačeiz 70-tih...rofl..
Onda su Petra i Ines uspoređivale svoje guzzice...rofl..
Onda.. ma. neč ništ psati.. ova slika je dovoljno jasna...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ines i ja nešt pokušavale sa štapom... ali nikako nismo uspjele...eh...Evo i nas dole..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Imam..punoo slika od nas tri.. trebala bi napraviti slide.. ali neda mi se.. ma jednom napravim..
Evo još jedna pikčr...
Petra..ja..iNes..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mi otišli poslje do Passagea.. Isooo mikiii.. s njima više nikad tamo neidem...a jesmo se nasramotile..
Iple one igrati biljar.. ma jooj.. mogli ste samo vijeti kako u one kuglice.tj loptice po podul.. njih dvije puzalepo passageu ..lud..i tražile loptice.. ja gotova..rofl..
Evo jedna Petrina slika.. nije ona baš inače onak zdrava u mozak..lol..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ievo još jedna slika..One se penjale po stolovima tamo... ja gotova.. ide konobar ka ono u istoj sekundi sjele... koje su one gluposi radile..loool..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I ništ posebno nije više bilo..smijeh..

Danaasss...
U školi samo gaaadne svađe s nastavnicima..
A jooj.. vjerujte mi.. neželite znat..
Svašta bilo.. ali nije bitno sve.. Uglavnom ja se jakooo posvađala s nastavnicom iz likovnog..auuuu. i ona men htjel ošamariti ja njoj rekla da ona mene nem pravo šamarati.. zašt smo mi uopče dobili diplomu za školu bez nasilja?!?!? .. a bolest..
I tako.. ona meni rekla da sam koza.. ona meni rekla svaašta... da sam neogojena.. da nemam nimalo kučnog odgoja.. ovo ono.. ja njoj kažem a jelda.. a vidim da ivi isto nemate NIMALO kučnog odgoja ni kullture.. jer da ima... nebi tak vrijeđala... eh... l njene uvrede me ne vrijeđaju...nono..
I ono sad..nma starci uvijek govore kod kuće..ma bori se samo zza ocjene.. poštuj nastavnike.. ma mo´š si misliti.. ja da poštujem takve. ma ..kes..Ili još neke nastavnike.. ma lol..
Vjerujem da če ovo dospjeti do nekog od nastavnjika.. ili na informatici...ma briga me.. Inače uvijek imam 5 iz likovnog.. a sad 4..grr..
I mžda iduče godine budem imala 3 ili 2.. jer me ona sad mrziiiii..yes..
A Likovni mi neče uopče trebati a upis-.. baš meni njen šugavi likovni zabavan.. i još one njezine ideje..lud..
I ta koza( kako ona mene zove..lol ) rekla nastavnicima da sam ja nju napala.. o Božeee..
Izigrava svetca.. lai joj o dobro ne stoji...
I takoc..
Ja posllje otišla na mažoretkinje...cerek..
I nasca završila meni i vekii duo B..Predoobar mi je... ja glumim profesoricu a ona štrebera...cerek..
Najolji mi dio kad ona meni nešt pokazuje da sam ja luda.. možda i snimim naš duo.. pa stavim na blog.. ali MOŽDaaa..kes..smijeh...
I eto.. nemože mi Romička pokvaritit dan... a neeeče ići..wink..
I eto... vama svima :kiss i tnx na komentarima...
Ostavim i ja ama opet.. kad uhvatim vremena.. ali ne baš toliko punoo ko sad zadnji put.. svima 20.. a previše vas je..smijeh..
E da... poseban pozdrav mom najdražem braci Joki..kiss... joooj... volim ga jakoo..smijeh..
I pozzam sve iz Đekšićaa... wave..

- 02:08 - Komentari (118) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Ja...

Image Hosted by ImageShack.usNikolina..ili..NiKii
Image Hosted by ImageShack.usosmašica...
Image Hosted by ImageShack.uspomalo neobična..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Volim..

Image Hosted by ImageShack.usglazbu..
Image Hosted by ImageShack.usmoje prijatelje..
Image Hosted by ImageShack.usplesati..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.uspjevati...
Image Hosted by ImageShack.usići subotom u grad..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.ussvoj mobitel..
Image Hosted by ImageShack.ussvađati se..
Image Hosted by ImageShack.usgothic i emo slike..Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


[[ MuSiC ]]

slušam..
X..Gothic
X..Rock
X..Metal
X..Hip Hop
X..RnB
X..Punk


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us