24.04.2007. / utorak

e book

Ljudi book ,pa kak se?
ja se nekak držim.hehenamcor
evo mene ,dosadno mi je pa mi je došla volja da napišem novi post.
Sad sam u školi i imam računalstvo,bez brige profesor je dišel na čik pauzusmokin,kak i saki put ali ta njegova čik pauza traje dva satabang
oke sad sam bolje voljeali još uvijek ma znate kaj da opče govorim o tomebang.heh kaj da vam rečem?
jučer sam se kod kuče malo napil sa starim i nekšim gostom,oni su se spominali aaja sam došel i starome zel čašu i spil mu ,a on me samo bledo gledal,onda sam si zel svoju čašui skupa smo pili no ali dokk su oni spili janu čašuja sam si več natakal treču
hahahapartyma i to je prošlo
u školi je tak dosadno neznam kaj delati več sam mel dva sata I JOŠ IMAM SEDAM
jaj popizdil bum ta škola jebena , no ali bez brige još samo dva tjedna i gotovooooooooooooopartythumbup,pilo bu sei razbijalo
i onda matura i moram si najti nekšega posla
ali sve bu na vreme
heherofl
oke idem dalje ljenčarit
čujemo se
pozdravljam sve neda mi se nabrajati jer ih ima puno
aj booook
mahwavemahwavemahwavemahwavemahlud

- 13:07 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.